Avatar billede kennith Nybegynder
13. november 2003 - 10:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ikon i systembakken blinker

Jeg har lige haft formateret og har nu instaleret den nyeste ICQ pro 2003b. Blomsten i systembakken står nu og "flimre" det er meget generende er der en der ved hvordan jeg får den til at hoplde op med det?

Kennith
Avatar billede disable Nybegynder
16. november 2003 - 15:37 #1
Hvordan 'flimrer' den ? Flimrer den også, når du er logget på?
Avatar billede vardepigen Praktikant
16. november 2003 - 15:59 #2
jeg har samme problem, den står også og flimrer når man er logget på,
Avatar billede disable Nybegynder
16. november 2003 - 16:29 #3
Jeg har selv kørt ICQ 2003b, men afinstallerede den igen. Mest fordi, at det danske tastatur pludselig ikke var brugbart længere.. Så jeg har aldrig oplevet netop det problem. Noget siger mig, at 2003b ikke er så vældig fin igen..

Prøv eventuelt at finde en 2002b version af ICQ .. og se, om problemet bliver løst.

Jeg kører selv med Miranda-IM nu.. og det er dog en drøm i forhold til ICQ.. *G*
Avatar billede kennith Nybegynder
18. november 2003 - 17:21 #4
hmmm tak for jeres indput jeg har ikke fået nogen løsning så jeg tillader mig at beholde pointne. Der er nogle andre ting der ikke virker optimalt efter den sidste formatering så jeg tager nok en tur mere så må jeg se om ikke det løser det

Kennith
Avatar billede disable Nybegynder
18. november 2003 - 17:54 #5
Held og lykke med det, kennith :-)