Avatar billede deimos Nybegynder
13. november 2003 - 08:59 Der er 10 kommentarer

Bærbar - Driver

Hej

Jeg ved ikke om det er det rigtige sted at poste men her er mit spørgsmål.

Kan jeg bruge den nye Catalyst driver til et Mobile Radeon 9000 ?
Avatar billede peet-49 Novice
13. november 2003 - 09:10 #1
Avatar billede deimos Nybegynder
13. november 2003 - 09:16 #2
de skriver ikke om den kan bruges, der står bare Radeon 9000
Avatar billede jpvj Nybegynder
13. november 2003 - 09:17 #3
Ja, det kan de godt.
Avatar billede deimos Nybegynder
13. november 2003 - 09:17 #4
ok prøver så :)
Avatar billede deimos Nybegynder
13. november 2003 - 09:40 #5
Jeg for en fejlmeddelse, når jeg prøver at installere driverne.

(Installations programmet kunne ikke finde komponenter, der kan være installeret i den aktuelle hardware- eller softwarekonfiguration. kontroller venligst, at du har den nødvendige hardware eller software.)

Er du sikker på at jeg kan bruge catalyst, eller har jeg lavet noget helt galt ?
Avatar billede zulu_dk Nybegynder
13. november 2003 - 10:28 #6
Du kan IKKE bruge standard Catalyst drivere til Mobility kortene.
Du skal enten have driverne fra producenten af den bærbare, selv modde driveren, modde den vha. et program eller hente Omega's Catalyst drivere.
Det nemmeste er at hente Omega's driver pack (www.omegacorner.com), som samtidig har forbedret billedkvalitet i forhold til standard Catalyst. Du kan også hente programmet MobileMod fra fx www.rage3d.com.
Avatar billede deimos Nybegynder
13. november 2003 - 11:25 #7
mm jeg for stadig en fejl

Inf-fejl - Video driver blev ikke fundet
også siger den at jeg skal installere et standard VGA driver til min skærm.

hvad er det lige de mener med det? (jeg har ikke insta nogen driver til mit skærmkort lige nu)
Avatar billede zulu_dk Nybegynder
13. november 2003 - 11:28 #8
Får du fejl med Omegas?
Avatar billede deimos Nybegynder
13. november 2003 - 12:55 #9
yep samme fejl ved alle de driver jeg har prøvet.
Avatar billede zulu_dk Nybegynder
13. november 2003 - 13:55 #10
Hvilken bærbar har du?
Har du prøvet mobilemod?