Avatar billede skriger Nybegynder
13. november 2003 - 07:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Jeg ville lige spørge om en guide

Jaa eksperter nu går jeg altså og mangler ENDNU en guide men denne gang til mirc.. Vordan man sætter channel op med bot og det hele.  en dansk guide vor man kan lære det og lære at sætte bot op.. vis i  kan hjælpe med det ville jeg blive meget glad...

M.V.H  Skriger
Avatar billede andersenph Nybegynder
13. november 2003 - 08:47 #1
Avatar billede skriger Nybegynder
13. november 2003 - 13:00 #2
Detsvære...    jeg skal bruge en guide til at kunne lave channel og sætte bot op men den derr er ellers god vis man vil lære at Sætte mirc op

er ked af det
Avatar billede andersenph Nybegynder
13. november 2003 - 13:34 #3
Kan ikke finde noget der bare ligner, men hvorfor spørger du ikke ud på mirc?
;0)
Avatar billede simonvalter Praktikant
13. november 2003 - 15:01 #4
/j #channel

så har du en kanal

så sætter du en eggdrop op ..

http://www.egghelp.org/
læs
What is an Eggdrop?
Setting up an Eggdrop
Using Your Eggdrop

resten burde du kunne spørge andre på dit net .. eller så stil et specifikt spm her.
der er også tit en kanal der hedder #help eller #mirc osv du kan spørge i.