Avatar billede zjapper Nybegynder
12. november 2003 - 15:21 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Vurder nyt design

Hejsa, hvad syntes i om www.zjapper.dk ??
designet er lavet i FP og PS, derfor kan dem med andte end IE ikke se sitet optimalt (grundet FP)
Avatar billede killer_r Nybegynder
12. november 2003 - 15:22 #1
Jeg får en javascript fejl....
Avatar billede zjapper Nybegynder
12. november 2003 - 15:24 #2
Jeg ved ikke hvad der er galt, nogen får den, andre får den ikke, har prøvet kigge lidt på koden men kan desværre ikke finde noget :-(
Avatar billede dimsen Nybegynder
12. november 2003 - 15:26 #3
Ser fint ud dog måske lidt for klassisk opsætning(?), desuden er jeg ikke helt vild med din script type til teksten og nogle fede knapper til din hjemme side ville heller ikke skade da dit banner er lidt specielt =). En anden ting kunne være at give scrollbars en farve men igen det er optil dig. ellers er den fin og jeg får ingen java fejl :)
Avatar billede killer_r Nybegynder
12. november 2003 - 15:27 #4
Det er her det går galt.... Hvad fanden er det...?!

<csactiondict>
<script><!--
CSAct[/*CMP*/ 'Cmp0043E0600255831A11'] = new Array(CSOpenWindow,/*URL*/ 'security.html','',400,0,true,true,false,false,false,false,true);
CSAct[/*CMP*/ 'Cmp0043E06002559DCEF2'] = new Array(CSOpenWindow,/*URL*/ 'privacy.html','',400,0,true,true,false,false,false,false,true);

// --></script>
</csactiondict>
Avatar billede neander Nybegynder
12. november 2003 - 15:27 #5
Jeg begynder automatisk at køre courseren hen over "DET BEDSTE STED FOR DIG" for at navigere. Det går ikke at menupunkterne er så diskrete, - det virker forkert.
Avatar billede neander Nybegynder
12. november 2003 - 15:27 #6
nb: jeg får ingen javascript-fejl. Bruger IE, WinXp.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. november 2003 - 15:28 #7
filen "GeneratedItems/CSScriptLib.js" er slet ikke uploaded eller stien er forkert....
Avatar billede zjapper Nybegynder
12. november 2003 - 15:29 #8
Hmm... Jeg ved ikke hvad det :-P... og hvad mener du med at du automatisk føre curseren hen over?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. november 2003 - 15:29 #9
neander - Det gør jeg også men får fejl - Det kan være du har en popupkiller eller sårn. Det lugter lidt af noget lumsk kode...
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
12. november 2003 - 15:32 #10
ja, jeg tror også at ger gemmer sig nogle links bag teksten: "DET "BEDSTE" "STED" "FOR" og "DIG"...
Avatar billede killer_r Nybegynder
12. november 2003 - 15:32 #11
I hvert fald noget af det i <head> ser noget underligt ud....
Avatar billede neander Nybegynder
12. november 2003 - 15:32 #12
zjapper >> Med "automatisk" mente jeg ligesom ubevidst.
nikolajdu >> ja, jeg har en popupkiller... det tænkte jeg ikke lige på at nævne...
Avatar billede zjapper Nybegynder
12. november 2003 - 15:32 #13
Lumsk kode.. Mwuhaha... ej, ja, du har nok ret i " lumks" kode, da den er lavet i FrontPage! :D
Avatar billede exp Juniormester
12. november 2003 - 15:43 #14
Jeg får også fejlen, i IE 6, win2k
og jeg har ikke popupkiller
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. november 2003 - 15:48 #15
Avatar billede rosenberg Nybegynder
12. november 2003 - 16:20 #17
Intet nyt.... i går sku døde i den html!

sørgeligt..... :(

/Jacob Rosenberg