Avatar billede wanda13 Nybegynder
12. november 2003 - 12:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Dropdownbox update

Hvordan kan jeg til en dropdownbox, lave en update, så den opdater en anden dropdownbox, men ikke loader hele siden igen?

ASP.NET i C#
Avatar billede odegaard Nybegynder
12. november 2003 - 12:55 #1
Desværre. C# er serverside, så du må loade igen hvis C# er dit krav.
Alternativet et JavaScript.
Avatar billede wanda13 Nybegynder
12. november 2003 - 13:02 #2
ok, hvordan får man så den til at hente en bestemt del ind igen, når nogle af de data der skal bruges er i en database?
Avatar billede odegaard Nybegynder
12. november 2003 - 13:14 #3
gemmer dem i dit javascript, eller poster tilbage. Men er det virkelig så slemt at lave et postback?
Avatar billede wanda13 Nybegynder
12. november 2003 - 13:50 #4
Ja, ved postback, er der en genindlæsning som tager tid det er det jeg gerne vil undgå...
Avatar billede odegaard Nybegynder
12. november 2003 - 13:56 #5
ved inkludering af nærmest hele databaseindholdet i javascriptet, vil jeg påstå at det kommer til at tage endnu længere tid at loade hele siden (især hvis der et meget data)
Avatar billede wanda13 Nybegynder
12. november 2003 - 16:04 #6
Afslutter spørgsmålet.. Hvis en har en ide, så skriv og du vil få pointene i et nyt spørgsmål...

TAK