Avatar billede dex_dexter Nybegynder
12. november 2003 - 10:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

exchangeklon til linux

jeg står og skal dele en kalender ud på 5 outlook 2000 klienter, og har ikke lyst til at købe en exchange licens bare for den lille feature, så jeg ville se om der ikke var en der havde et tip til en service eller andet man kunne sætte op sådan at serveren stod med en kalender man så kunne hente fra outlook klienterne samt skrive i den, osv
Avatar billede bufferzone Praktikant
12. november 2003 - 10:21 #1
Kik på denne, de påstår selv at være en slags exchange, der kan køre på linux
http://www.kerio.com/kms_home.html
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
12. november 2003 - 10:50 #2
på den side nævner de lige præcis alt andet end kalenderen :)
Avatar billede kichian Nybegynder
12. november 2003 - 11:44 #3
Se www.ximian.com.. De har et produkt til Linux som hedder Ximian Evolution..
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
12. november 2003 - 14:28 #4
evolution er så vidt jeg har forstået da kun en client der ved hjælp at et plugin kan connecte til en exchange server og ikke omvendt
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
17. november 2003 - 09:10 #5
hvis i ikke har andre forslag må jeg desværre hellere lukke her, der kommer alligevel ikke nyt :(
Avatar billede jhj_itp Nybegynder
24. februar 2004 - 16:16 #6
Opengroupware.org
eller
http://www.suse.com/us/business/products/openexchange/index.html

Så vidt jeg kan regne ud er ingen af dem helt gratis når man bruger outlook som klient.