Avatar billede bty Nybegynder
11. november 2003 - 23:30 Der er 7 kommentarer

Efterlyser en bærbar, der kan tåle at blive udsat for støv

Findes der en bærbar computer,som har en særlig robust konstruktion, der gør at den kan fungere i et lastbilsmiljø konstant udsat for støv? Man kan jo få et digetalkamera der kan klare vand. Efterspørger viden om dette.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
12. november 2003 - 07:56 #1
Bare for sjov.. Hvad er det for et digicam?
Avatar billede power_ed Nybegynder
12. november 2003 - 09:04 #2
http://www.nichetech.co.uk/dat/Nicheseries600.html

den er lavet efter US military standard. den kan tåle at blive spulet med en højtryksspuler.
Avatar billede bty Nybegynder
12. november 2003 - 19:47 #3
Til webmasterdk: Vedr. digetalkamera, så er det Olympus MJU 300 - http://www.olympus.dk/
Til power ed: Dit svar er til at forstå -det må kaldes en absolut robust konstruktion, men er den til at købe for penge?? "Lidt mindre" kunne gøre det, men findes der mon nogen blandt de mere kendte mærker. Ville være glad om du vidste det også.I så fald er svaret øjeblikkeligt akcepteret.
Avatar billede nopsen Ekspert
16. november 2003 - 15:18 #4
Hvad er dine minimums-krav med hensyn til cpu, ram, styresystem osv?
Jeg har nemlig en ældre model stående.
Avatar billede bty Nybegynder
16. november 2003 - 15:40 #5
Er det en Niche du har stående? Hvor gammel er den? Den skal bruges af en vognmand, så den skal helst være tidsvarende.
Avatar billede nopsen Ekspert
16. november 2003 - 16:14 #6
Den er fra 98, mener det er en Pentium 233 mhz så den er nok for lille.
Avatar billede bty Nybegynder
17. november 2003 - 07:17 #7
Den er for lille, men tak for tilbud.