Avatar billede gertnissen Nybegynder
13. september 1999 - 21:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Overskrifterne på kollonnerne i oversigterne

Jeg har idag opdaget at man kan klikke på eks. "Oprettet" og "Point" og så sorteres indlæggene først den ene vej og så den anden vej - GENIALT.

Men hvorfor kan man ikke også klikke på overskriften "Seneste indlæg" for at se de spørgsmål der sidst er sket noget i.
Nogle spørgsmål 'lever' ret længe inden der nås frem til at acceptabelt svar. Og der er ret trist at skulle bladre sig frem til det ved tryk på "næste >>"
Avatar billede stoffer Nybegynder
13. september 1999 - 21:35 #1
hvad er det for noget volapyk du siger her......;-)
Avatar billede villadsen Nybegynder
13. september 1999 - 21:37 #2
Det er sgu da meget let at forstå.
Der står seneste indlæg i oversigten over hver kategori, men man kan ikke sortere oversigten efter den kolonne, ligesom man kan med de andre kolonner.

Jeg giver gertnissen ret i, at det ville være en fed feature.
Avatar billede gertnissen Nybegynder
13. september 1999 - 21:39 #3
stoffer > Hvad er det du ikke forstår ?
Avatar billede stoffer Nybegynder
13. september 1999 - 21:41 #4
ok jeg har fattet det nu, jeg har bare aldrig brugt katagori-indgangen, jeg har altid trykket på "nye ?" og så gået direkte til spørgsmålene, men nu kan jeg godt se ideen...
Avatar billede admin Novice
13. september 1999 - 22:12 #5
Det er noteret :)