Avatar billede znipestar Nybegynder
08. november 2003 - 23:05 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan gør jeg?

Hej

Jeg lagde mit orginale Warcraft 3 ind for nogle uger siden, og skulle til at lave en sikkerheds kopi af mit "nye" spil (Warcraft 3) men min CD er blevet væk!. Så hvordan får jeg lavet min kopi uden CD'en? - hvis det overhovedet kan lade sig gøre.
Avatar billede sirerugor Nybegynder
09. november 2003 - 02:37 #1
Du vil lave en kopi af noget der ikke eksistere? Ehm.. Weird :P
Vil nok sige det ikke er muligt så ;)
Avatar billede znipestar Nybegynder
09. november 2003 - 11:29 #2
Jeg tænkte bare på om man kunne brænde ens "Warcraft-mappe" ned på en skive så man så senere bare kunne kopiere den ned i ens "spil-mappe" og så spille?
Avatar billede sirerugor Nybegynder
09. november 2003 - 11:31 #3
Aah.. Troede ikke der var noget som helst tilbage. Nogen gange kan man godt, så jeg vil da sige.. Prøv endelig :-)

//SirErugor
Avatar billede znipestar Nybegynder
09. november 2003 - 11:40 #4
i hvilke tilfælde kan jeg godt?
Avatar billede sirerugor Nybegynder
09. november 2003 - 11:44 #5
Det er forskelligt fra game til game selvfølgelig.. Kan ikke lige komme på nogen specielt, men jeg synes da du skal prøve? :)

Læg det over på en skive og læg det så ind i en anden mappe end det du faktisk -kan- spille pt.. Hvis du kan spille det, så virker det, ellers gør det så ik.. ;)
Avatar billede foxy_lady Nybegynder
09. november 2003 - 12:35 #6
´du kan godt kopiere din warcraft mappe og brænde den på en cd, men du kan ikke spille det uden din originale cd - ikke lovligt i hvert fald
Avatar billede znipestar Nybegynder
09. november 2003 - 15:44 #7
Det vil sige at dette er muligt:?

- Brænde en CD med min Warcraft mappe
- Kopiere mappen fra min CD direkte ind på min harddisk
- Og unden at installere noget som helst, spille spillet fra min originale cd
Avatar billede sirerugor Nybegynder
09. november 2003 - 15:45 #8
Ja... Ville det!
Avatar billede foxy_lady Nybegynder
09. november 2003 - 17:03 #9
ja, men din cd er jo væk :)
Avatar billede popsy Novice
09. november 2003 - 18:03 #10
Tvivler kraftigt på det ville virke, du får jo f.eks ikke det med som er indskrevet i reg. databasen.
Avatar billede znipestar Nybegynder
09. november 2003 - 19:28 #11
popsy: du siger "du får jo f.eks ikke det med som er indskrevet i reg. databasen" hvad kan ellers gøre at det ikke vil virke?
Avatar billede popsy Novice
09. november 2003 - 19:50 #12
tjaa, lige netop de informationer som bliver skrevet der, er jo typisk meget vigtige for spillet.

Jeg forsøgte engang at flytte et kontorprogram fra en pc til en anden, på samme måde som du vil kopiere spillet, og det virkede ialtfald overhovedet ikke :D
Avatar billede znipestar Nybegynder
09. november 2003 - 22:46 #13
Tak for hjælpen.