Avatar billede TNPihl Novice
06. november 2003 - 20:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flash baggrund med pinwheel

Jeg har lige anskaffet mig Flash MX, men mangler stadig at lege med programmet inden jeg kan lave nogle flotte flash.

Jeg kunne tænke mig, hvis en derude bag skærmen vil lave en slags baggrund i størrelsen 615 x 300 i farverne mørkrød og sort.
Den skal laves som en slags pinwheel, forstået på den måde at den kører og kører mellem disse farver.
I forgrunden skal der indsættes en person, som er fast på billedet. (det skal være så jeg selv kan udskifte billeder i forgrunden)

Er det noget der kan lade sig gøre? (du bestemmer pointene fra 100-200) :-)
Avatar billede sazo Nybegynder
09. november 2003 - 17:42 #1
har du manden der skal være i forgrunden??? og skal farverne bare skifte mellem hinanden ex. rød-->sort--->rød osv. hvis ja hvor lang tid skal der være imellem et skift...

//Sazo der nok skal kigge på det i løbet af næste uge....
Avatar billede alexander_j Nybegynder
23. november 2003 - 20:33 #2
Hvad er et pinwheel? Er det bare sådan et farveskift? Har du et link til noget der ligner?

http://home19.inet.tele.dk/sirvival/pinwhat.html
Avatar billede TNPihl Novice
21. maj 2011 - 17:35 #3
Gammel tråd lukket.