Avatar billede m.jacobsen Nybegynder
06. november 2003 - 16:51 Der er 3 kommentarer

Digital kamera

Jeg har lånt et digital kamera til et projekt, men jeg kan ikke åbne filerne i nogle af de programmer, som jeg har på min computer (powerpoint,acrobat reader) Det drejer sig om MVC filer. Jeg vil gerne lave et diasshow. Håber I kan hjælpe, tak!
06. november 2003 - 17:08 #1
Der følger sikkert et program med til overførsel fra kamera til computer. Det kan sikkert konvertere til et andet format.

Prøv om ikke kameraet kan indstilles til at gemme i et andet format.

Hvilket kameraer drejer det sig om?
Avatar billede zenze Nybegynder
06. november 2003 - 17:14 #2
Du skal have et billedredigeringsprogram som f.eks. PaintShop Pro her:
http://www.jasc.com/
...men du må kunne se og redigere i Image Viewr i Windows.
Avatar billede zenze Nybegynder
06. november 2003 - 17:15 #3
Det, som står efter punktummet i filens navn er "jpg" - og det format kan du bare klikke på og se umiddelbart.