Avatar billede eng Nybegynder
05. november 2003 - 15:29 Der er 3 kommentarer

hvor er forsvunden wordfil ved nedbrud at server

Vores server 2000 blev nedlukket, hvorved en bruger ikke havde fået gemt sin word fil.
Laver word ikke en fil som ligger i temp mappen i sådan en situation, eller hvor gemmer den sig ellers.
Avatar billede b.b Nybegynder
05. november 2003 - 15:31 #1
plejer man ikke bare at skulle åben word, og så kommer den op med en Recovered version af dokumentet.. Det er det vi gør her hvor jeg sidder..
Avatar billede misterbee Nybegynder
05. november 2003 - 19:05 #2
Du går ind i word (logget på som den pågældende bruger - så du får hans normal.dot indlæst) - og går ind under: Funktioner - indstillinger - Filplaceringer. Her står der en sti til hvor filerne til automatisk gendannelse bliver lagt.

Hvis der ikke står noget mener jeg der bliver smidt en fil der hvor den oprindelige fil kom fra.
Avatar billede eng Nybegynder
07. november 2003 - 08:51 #3
undskyld ventetiden.
misterbee: jeg havde også forventet der var som du beskriver; men der er ingen ting. Kan det være fordi når der er tale om "tynde klienter" så slettet serveren alt ikke gemt arbejde ved nedlukning?