Avatar billede tmulds Nybegynder
04. november 2003 - 21:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ugyldig sidefejl shdoc401.dll

På en windows98 (uden SE) fås følgende fejlmeddelse:
Explorer: Programmet har udført en ulovlig handling og afsluttes.
Under Detaljer:
Explorer forårsagede en ugyldig sidefejl i modul shdoc402.dll.

Man kan i begrænset omfang arbejde på maskinen, hvis man lader være med at lukke vinduet med fejlmeddelsen.
Begrænset omfang betyder bl.a. at man ikke kan komme ind i Kontrolpanel eller lave ctrl.alt.del

Jeg har prøvet at geninstallere windows henover den eksisterende installation uden succes.

Hva' nu?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
04. november 2003 - 22:03 #1
Prøv at starte på i dos via bootdisk og kopiere shdoc402.dll filen fra windows cd'en og over i system mappen.. og genstart..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. december 2003 - 04:33 #2
Dette spørgsmål mangler input.
Det kan f.eks. være at spørgeren mangler at acceptere/afvise svar/komme med feedback, eller af en svarer mangler at lægge et svar/komme med feedback.
Avatar billede tmulds Nybegynder
21. januar 2004 - 23:50 #3
Beklager at jeg ikke har kigget efter svar...
Det viste sig at være en kompliceret sag, bl.a. prøvede jeg noget lignende det der bliver beskrevet ovenstående. Undervejs løste jeg en del af problemet med Adaware fra Lavasoft og Spybot. Det viste sig nemlig at være en afledt effekt af noget af det omsiggribende adware.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
22. januar 2004 - 15:33 #4
Hvis du har løst problemet, læg et svar og accepter det.
Avatar billede tmulds Nybegynder
21. december 2004 - 17:46 #5
Det løste sig som ovenfor beskrevet