Avatar billede jacobhu Nybegynder
04. november 2003 - 13:52 Der er 4 kommentarer

Bios update til MEDION MD9613

Hej.. Hvor kan jeg finde en Bios update eller andre updates til en MEDION MD9613. Jeg har været inde på www.medion.com, men de har slet ikke nævnt MD9613 på deres hjemmeside !!.
Avatar billede cerb Nybegynder
04. november 2003 - 14:07 #1
Er du helt sikker på den hedder MD9613 ??
Er det en bærbar eller en almindelig maskine ?
Se om der evt ikke findes et serie nr et sted.
Jeg har været inde på medion.de som har de nyeste updates og jeg kunne intet finde som hed MD9613.
Avatar billede jacobhu Nybegynder
04. november 2003 - 14:12 #2
Ja... Model no:MD9613 Notebook PC.
Avatar billede zulu_dk Nybegynder
04. november 2003 - 15:13 #3
Hvad skal du bruge bios-opdateringen til?
Avatar billede jacobhu Nybegynder
04. november 2003 - 20:25 #4
Jeg kan ikke få GPS BU-303 via USB til at virke på pc'en, så jeg ville prøve med en bios update..Jeg syntes bare at det er mærkeligt, at jeg ikke kan finde modellen på medions hjemmeside..