Avatar billede mortenmikkelsen Nybegynder
03. november 2003 - 19:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Bios update eller?

Hej.

Jeg kan på mit Acorp 7kt400 bundkort ikke ændre vcore, som står til 1.6 hvilket jo er for lidt.

Skal jeg have fat i en bios update, eller hvordan?

Acorp's hjemmeside er nede, så kan ikke rigtig finde noget.
Avatar billede fromsej Praktikant
03. november 2003 - 20:18 #1
Det er ikke umuligt at en BIOS update kan hjælpe dig, men når du ikke kan få fat i den, må det vente til du kan.
Hent lige Aida i mellemtiden, så har du et godt værktøj til de oplysninger du får brug for.
http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32 - info om PC
Avatar billede mortenmikkelsen Nybegynder
03. november 2003 - 22:26 #2
Har lige opdateret bios, nu vil den ikke starte igen.

Er 100% på det var den rigtige bios.

Har prøvet at tage batt ud, det hjælper ikke noget.

Det var det bundkort eller hvad?
Avatar billede fromsej Praktikant
03. november 2003 - 22:45 #3
Hvordan flashede du, fra en bootdiskette, og gemte du den gamle BIOS?
Så er der en chance for det kan reddes.
Avatar billede mortenmikkelsen Nybegynder
03. november 2003 - 22:47 #4
Flashede fra en bootdisk ja, gemte ikke den gamle.

Den gamle kan dog hentes fra Acorps hjemmeside.
Avatar billede fromsej Praktikant
03. november 2003 - 23:02 #5
OK, kan du boote op på disketten, hvis du får et skærmbillede er det fint, men selvom du ikke gør så længe du kan boote er der håb.
Avatar billede cra Nybegynder
04. november 2003 - 22:10 #6
FLASHING er yderst/ekstremt farligt... Hvis man ikke har læst instruktionerne nøje kan det ende som du lige har endt, en eller anden fejl må du have lavet, eller også er det en forket BIOS. Har et link til "HVORDAN MAN GØR DET ORDENTLIGT MED FLASHING AF BIOS":
http://www.bosamar.com/KT4V/FAQ.html#Q3
Avatar billede 1945 Nybegynder
05. november 2003 - 15:06 #7
du kan altid få et billed at boote ved. HVIS du har et gammelt isa skærmkort