Avatar billede falin Nybegynder
02. november 2003 - 14:24 Der er 3 kommentarer

D-Link DI-604 = ingen FPS spil?

jeg har lige invisteret i en D-Link DI-604 router den køre fint nok bortset fra
Når jeg spiller et FPS spil som Counter-strike får jeg
loss 50 eller mere jeg har samme problem i Quake3rocketArena og andre FPS spil. jeg har provet at updatere til det nyeste firmware men det hjælper stadig ikke. og problemet er væk når jeg sætter mig uden om routeren.
jeg har prøvet at ringe til D-link DK sektion og de siger at de ikke ved hva der er ivejen men de kan heller ikke hjælpe mig. og det skulle ikke have noget at sige med mit net... sidder på en 1024/256 fra TDC (har nogle af mine venner osse med sammen router og det køre uden problemer for dem)
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
02. november 2003 - 15:21 #1
har du åbnet portene som bliver brugt til CS? 27010?
Avatar billede falin Nybegynder
02. november 2003 - 16:37 #2
ja og virker stadig ikke
Avatar billede bjuhl Nybegynder
03. november 2003 - 09:53 #3
Der skal ikke åbnes porte for at spille CS

Jeg har heller ingen problemer.