Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
31. oktober 2003 - 23:16 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

PC til TV

Jeg har købt stik så jeg kan se film bl.a. fra PC på TV´et, men problemet er at billedet kun er der i 15 sekunder, så forsvinder det.. Og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at beholde det?
Avatar billede c-holst Novice
31. oktober 2003 - 23:20 #1
hvilket grafik kort har du. Har du et geforcekort, så prøv denne guide

Du har installeret forbundet og genstartet.

vælg nu indstillinger>avanceret>geforce....faneblad>nview display>højreklik på tv>Select outputdevice>vælg pal b denmark>vælg composite vidio out>
som regel vælges der klon/clone

sig ok til tingene og vælg nu i vingemenuen
overlay controls>full screen device>i rullemenuen secondary display.
sig ok til det hele

en sidste ting
vælg nu indstillinger>avanceret>geforce....faneblad>nview display>højreklik på change resolution. det er kun her du må justere på tv opløsningen. ude i de almindelige indstillinger skal tv stå som 640*480!
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
31. oktober 2003 - 23:27 #2
Okay jeg tror ikke helt det er det samme program vi kører.. noget der ligner, men ikke helt. Jeg har GeForce TI
Avatar billede c_nova Nybegynder
31. oktober 2003 - 23:38 #3
prøv dette..!!

Tag egenskaber på dit skrivebord --> her vælger du indstillinger --> her vælger du avanceret --> så kommer der en menu i venstre side... der vælger du nView --> der vælger du at klone din skærm og sætter dit tv til standard skærm...

(hvis dit tv er sort/hvid... skal du vælge enhedsindstillinger --> vælg outputenhed og derinde sætter du dit kort til at køre PAL-B.

og så skulle det altså køre.!!

håber det hjælper dig... Nova out..!
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
31. oktober 2003 - 23:42 #4
Altså problemet er at mit tv er i stuen og min computer i et andet rum, og når jeg sætter det til har jeg femten sekunder til at acceptere indstillingen, hvilket jeg ikke kan.. Kan man ikke få den til at godkende det atuomatisk eller noget? -Eller så man OGSÅ kan se billdet på skærmen?
Avatar billede joekeren Nybegynder
01. november 2003 - 00:47 #5
Jeg bruger et program der hedder Tvtool, når jeg skal smide billedet fra computeren over til Tv'et. Du kan evt prøve at downloade det!
Avatar billede c_nova Nybegynder
01. november 2003 - 11:48 #6
hvorfor er det du ikke kan acceptere de indstillinger?
Avatar billede c-holst Novice
01. november 2003 - 15:01 #7
har du et gf3 ti200/500, skal du bruge www.tvtool.de,
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
02. november 2003 - 14:51 #8
C nova: Fordi jeg skal kunne se billedet på både min skærm og tv´et samtidigt!
Avatar billede c_nova Nybegynder
02. november 2003 - 18:48 #9
jamen det kan du ikke..!! der må du vælge om du vil se det ene eller andet sted..!! jeg skifter frem og tilbage mellem tv og skørm.. alt efter hvor jeg vil se film eller musik videoer..!!
Avatar billede xazer Nybegynder
02. november 2003 - 18:52 #10
Hvad med at prøve at bruge tastaturet på din pc ? Altså jeg ved at hvis du trykker Pil Venstre og så Enter så accepterer du :D Hvis jeg har forstået det rigtigt..
Avatar billede c_nova Nybegynder
02. november 2003 - 19:04 #11
xazer:

Han ønsker at have sit tv og sin skærm, til at vise den film han nu vil se begge steder..!! altså på sit og på sin skærm... og det er jeg ret sikker på at man ikke kan, da man skal sætte den ene til prima skærm ;)
Avatar billede xazer Nybegynder
02. november 2003 - 19:44 #12
Nej. Hans problem er at han ikke kan nå det siger han. Og så spøger man om han evt kan se det begge steder, for så skal han ikke "nå det"
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
02. november 2003 - 21:17 #13
Hehe, jeg kan se det begge steder med programmet TVtool. Men jeg skal bare have progammet til at registrere mit TV :)

Men nova du har egentlig svaret på mit oprindelige spørgsmål og de andre,
der har fortalt om TVtool ønsker ikke points, så tak for hjælpen, jeg arbejder selv videre med det.
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
02. november 2003 - 21:18 #14
Og Xazer.. Problemet er så at lave det om til PC-skærm igen - hehe, lamt det er så besværligt.