Avatar billede lojmann Nybegynder
07. januar 2001 - 17:11 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Ny kategori på eksperten?

Hej,

Er der stemning for en kategori om Shell Scrip udvikling på UNIX/Linux?
Avatar billede einstein Nybegynder
07. januar 2001 - 17:23 #1
Jeg tror der er større stemning for en spil kategori....
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
08. januar 2001 - 14:34 #2
Det er givet en god idé, men som tidl. nævnt bliver det først, når vi har haft tid til at lave en ny menu-struktur.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
10. januar 2001 - 20:54 #3
jeg vil også gerne skrive under på at vi skulle have en spil-kategori!
Avatar billede lojmann Nybegynder
10. januar 2001 - 20:58 #4
Okay, jeg ser frem til det :)
Avatar billede ezzuk Nybegynder
10. januar 2001 - 21:00 #5
det jeg mente var, at jeg også synes at vi skal have en spil-kategori.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
10. januar 2001 - 21:04 #6
lojmann>>>undskyld, jeg misforstod dig
Avatar billede lojmann Nybegynder
10. januar 2001 - 21:04 #7
Det ved jeg, men jeg glæder mig stadig væk til at se en Shell Script kategori :)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
11. januar 2001 - 13:16 #8
Spil er et større område, som vi kraftigt vil overveje at tage med, men først når der er en menustruktur, som kan bære det, så alle de andre kategorier ikke bliver \"oversvømmet\", OK ?!
Avatar billede lojmann Nybegynder
11. januar 2001 - 13:19 #9
Hvad mener du med at andre kategorier ikke bliver oversvømmet?
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
11. januar 2001 - 13:32 #10
lojmann>> Blot at der skal være et isoleret område for spil, som har mange underpunkter/emner, så der ikke dukker en masse spørgsmål og dermed mails op, som irriterer andre brugere, i f.eks. programmering, fri debat eller andre.