Avatar billede adh88 Nybegynder
30. oktober 2003 - 13:11 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Skype virker ikke! I/O error!!

En ven prøver at ringe til mig via Skype, men lige når jeg tager den, kommer den med en fejlmelding....I/O error!
Når jeg ringer til ham, kan han godt tage den, men han kan bare ikke høre hvad jeg siger!!!

Hvad kan problemet være?

/ADH88
Avatar billede adh88 Nybegynder
30. oktober 2003 - 13:26 #1
Har nu også prøvet at ringe med MSN messenger. Den kan få kontakt, men de kan ikke høre mig og omvendt:S Jeg har brugt Skype i går, og har ikke ændret noget siden da. Lydindstillinger m.m........:S
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
30. oktober 2003 - 13:48 #2
en af jer kører win 98/ME - skype er kun lavet til xp og 2k
Avatar billede adh88 Nybegynder
30. oktober 2003 - 15:19 #3
nope...Det har får virket helt fint..Men skulle prøve det i dag så, og så kom den med fejlen:S
Vi har begge win XP
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
30. oktober 2003 - 15:23 #4
hmm nå ok - jamen så prøv at genstarte maskinerne ;)
ej mon ikke det så bare er en bug i skype - det er jo trods alt kun den første betaudgave.
Jeg har også selv oplevet det.
Avatar billede adh88 Nybegynder
30. oktober 2003 - 16:37 #5
jo, men altså vi brugte det i går hvor det virkede helt fint. Men så kommer den med det der i dag...Det er sgu lidt underligt:S
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
30. oktober 2003 - 16:42 #6
hehe ja - men sådan er det jo
Avatar billede adh88 Nybegynder
30. oktober 2003 - 16:53 #7
Så du har altså ikke et godt forslag til hvad problemet er?? Jeg installerede i går "Total Recorder" Jeg tror så at det er pga. det program, at det nu er helt fucked up:S Men det skulle jo heller ikke gøre noget at jeg har det program installeret......
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
30. oktober 2003 - 20:11 #8
tjah du kan jo prøve at geninstallere dit lydkort - mere kan du vist ikke gøre
Avatar billede adh88 Nybegynder
01. november 2003 - 23:04 #9
Lukker denne tråd...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
02. november 2003 - 09:03 #10
tsk selv tak!