Avatar billede tommyf Nybegynder
06. januar 2001 - 19:08 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Arkiv, som hos netcoders.dk

Jeg synes at følgende kunne være en god idee til jeres \"To do list\":

Et arkiv med små artikler skrevet af de forskellige personer på eksperten. Eller bare et par håndplukkede artikler med svar på nogle af de spørsmål som der bliver stillet flere gange på én uge. Jeg har selv lavet et lille arkiv på computeren med standard svar, til spørgsmål der ofte bliver stillet, f. eks.

Fjern højreklik funktion (2 per uge)
Gratis webhosting (3-4 per uge)
Lås baggrund i IE (2-3 per uge)
wait loading, som på eksperten (1 gang per uge)

Disse svar er da en god \"indtægts-kilde\" for mig, men jeg mente bare at det kunne være en god idee med et arkiv lidt ála netcoders.dk .

Om hver bruger så skulle have lov til at tilføje artikler, eller om de først skulle en tur forbi de før omtalte co-admins, må jo så blive op til jer (måske også point per artikel).
Avatar billede laserzap Nybegynder
06. januar 2001 - 19:20 #1
Det var da en rigtig god idé !
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2001 - 19:35 #2
tommyf, det har jeg i tankerne i forbindelse med ny startside.
Avatar billede klas Juniormester
06. januar 2001 - 21:38 #3
Det har været oppe før . .
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. januar 2001 - 21:39 #4
klas>>> ? Hvor, jeg troede jeg så alle spørgmål der blev oprettet :o)
Avatar billede klas Juniormester
06. januar 2001 - 21:42 #5
Jeg kan ikke lige huske nummeret på spørgsmålet . .men mener at det har været nævnt før.
Avatar billede mpj Nybegynder
07. januar 2001 - 18:43 #6
Endda mange gange før... ;o)
Avatar billede tommyf Nybegynder
07. januar 2001 - 19:29 #7
Mpj>>> Jeg troede at de eneste spørgmål der komme i denne kategori var snydere og folk der ikke kan lide pointsystemet :o)
Avatar billede klas Juniormester
07. januar 2001 - 19:32 #8
Det er også ved at være tæt på ..men i de gode gamle dage var der også et par andre ind imellem  :)
Avatar billede tommyf Nybegynder
07. januar 2001 - 19:36 #9
Nu er Styrk & (afgåede)Darkphazer igang med 3, diskution om pointsystemet... mon de ikke fattede pointen sidste gang?
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
08. januar 2001 - 15:09 #10
tommyf>> Et artikel-system er allerede på to-do listen, men tak alligevel. Næste ting nu bliver søgefunktionen :)
Avatar billede tommyf Nybegynder
08. januar 2001 - 16:23 #11
Okay, tror også  at jeres søgemaskine har fortjent en første plads på to do listen.