Avatar billede abrjonline Nybegynder
27. oktober 2003 - 17:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan du programmere Aps, Php, Java eller JavaScript. SÅ KIG HER

Hej!
Jeg søger en dygtig programmør som kan programmere et af følg. sprog Aps, Php, Java eller JavaScript. Kan du det og er du interesseret i at arbejde gratis når DU har tid til det! Så er du den rette til jobbet og kan derfor kontakte mig på en af de måder der er beskrevet i bunden.

Mvh
Andreas Jensen
Msn:Abrj@sol.dk
Mail:Abrj@mail.dk
Avatar billede aslan Nybegynder
27. oktober 2003 - 18:47 #1
lol... bare nysgerrig hva for dig til at tro folk gider at arbejde gratis for dig??
Avatar billede theprofessor Nybegynder
28. oktober 2003 - 13:31 #2
arbejde gratis og nul points!?? Hvad er du ude på?
Avatar billede punnishment Nybegynder
28. oktober 2003 - 16:30 #3
måske kunne du beskrive arbejdet, og hvad du måske ville kunne tilbyde i fremtiden...

Så kunne det jo være at der var nogle fjolser! der hvade interesse i det
Avatar billede skywalker1 Nybegynder
06. november 2003 - 20:41 #4
måske skulle det pointeres, at jobbet kun henvender sig til 16 årige kælderprogrammører der skal skrabe referencer sammen før de starter deres eget lille webbureau
Avatar billede abrjonline Nybegynder
09. november 2003 - 17:00 #5
Jeg er ude på at skaffe nogle 16 årige kælderprogrammøre (som i siger) som skal lave en lille smule arbejde... Ikke andet guys.... og betaling falder i sidste ende hvis det projekt jeg har i hovede bliver til noget, hvis nogle progreammører er friske. Da jeg ikke ved om der er penge i opgaven smider jeg ikke om mig med betaling!!!! Det burde være forståeligt.....