Avatar billede tj-osh Nybegynder
27. oktober 2003 - 16:42 Der er 4 kommentarer

Det virker bare ikke? hjælp tak.

Hej, jeg har en side som jeg ikke kan få til at virke, det jeg skal have gjordt er så simpelt som det her::

<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Language" content="da">
<meta name="Generator" content="Microsoft FrontPage 5.0">
<meta http-equiv="content-type" content="text/html;charset=iso-8859-1">
<meta name="Title" content="JOshua">
<meta name="Reply-to" content="dazian@sol.dk">
<meta name="Author" content="Joshua">
<title>joshua</title>
<link rel="STYLESHEET" type="text/css" href="include/style.css">
<base target="object">
</head>
<body>
<table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" style="border-collapse: collapse" bordercolor="#000000" width="849" height="120" align="center">
<tr>
<td width="100%" height="100%" background="LOGO HER/f" style="border-bottom:0px; cursor: hand;" onclick="object.location.href='object/site.php'" title="Tilbage til forsiden!"></td>
</tr>
</table>
<table bgcolor="#EEEEEE" width="849" height="397" border="1" cellpadding="6" cellspacing="0" style="border-collapse: collapse;" bordercolor="#000000" align="center">
  <tr>
    <td width="113" height="397" valign="top"> <font class="header">Menu</font>
      <hr>
      &nbsp;. <a href="forside.asp" target="forside">Forside</a><br>
      &nbsp;. <a href="kontakt.html">Kontakt</a><br>
      &nbsp;. <a href="mig.html">Mig</a><br>
      &nbsp;. <a href="fram.asp">Links</a><br>
      &nbsp;. <a target="shoutbox" href="guest.html">Gæstebog</a><br>
&nbsp;</td>
    <td width="586" height="397" valign="top">
    <iframe src="../../../Mine%20Websteder/index.htm" name="forside" width="539" height="383" frameborder="0" target="object"></iframe></td>
    <td width="106" height="397" valign="top"> <iframe src="index.htm" name="shoutbox" width="157" height="383" frameborder="0"></iframe></td>
</tr>
</table>
</body>
</html>

det jeg skal have gjordt er at, få iframe(t) til at virke, og den box ovre i højre side, skal være sådan at den er klar til at sætte billeder ind i. og oppe foroven har jeg brug for et logo. det behøves ikke at være så genialt, men der skal bare stå - Joshua - ikke andet. og i menuen vil jeg gerne have opdelt i firkanter, sådan at når man holder over ordet (  f.eks. kontakt ) så skal det skifte til en anden farve.

    Hvis en af jer kan hjælpe mig med det, sende svaret til min mail: dazian@sol.dk    - vil jeg sq være taknemlig.

på forhånd - mange tak!!!!
Avatar billede tj-osh Nybegynder
27. oktober 2003 - 16:47 #1
kan jeg be om lidt hjælp her?`- tilføjelse til emnet, jeg vil gerne have at der nedenunder det hele skal være " © by Joshua - mail: dazian@sol.dk "
Avatar billede rosenberg Nybegynder
27. oktober 2003 - 21:38 #2
Prøv evt i en anden kategori ;)
Avatar billede rosenberg Nybegynder
05. maj 2004 - 20:30 #3
Prøv evt at lukke det her spørgsmål (gøre ved at du selv svare og derefter acceptere dit eget svar) og derefter stil det igen i en mere tilpassende kategori...
Avatar billede rosenberg Nybegynder
09. juni 2004 - 14:19 #4
LUKKETID!