Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2001 - 10:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Vis overskriften først.

Hej.
Først vil jeg sige at det er helt fint I skal have reklameindtægter her for at få det til at løbe rundt.

MEN ... kunne I ikke lave det så overskriften på et spørgsmål kommer først ? (Altså øverst i teksten). Når man benytter videresend til mobiltelefon er det altså dødens pølse at se Annonce i hvert eneste mail.

På forhånd tak.
Ole.
Avatar billede blood Nybegynder
06. januar 2001 - 12:05 #1
Det hjælper jo ikke noget
1. Hvis man køre i 800*600 og overskriften er øverst så ser man jo ikke reklamen i 1024*768 ser man kun halvdelen af reklamen
2. Hvis reklamen var i bunden så ville man jo ikke læse den
Avatar billede doeleman Nybegynder
06. januar 2001 - 13:52 #2
blood >> Du vrøvler, prøv at læse spørgsmålet igen...

oz1cbk >> Kan du ikke læse emnet på mailen?
Hvad mere har du brug for?
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2001 - 14:41 #3
Nej, jeg kan ikke se hvad spørgsmålet hedde/handler om, så derfor ville jeg gerne have overskriften øverst. Hvad der ellers står i teksten eller hvor linket til spørgsmålet er, er jeg ligeglad med.

Når jeg får svar i mobilen på dette kommer den rigtige tekst (overskriften) før noget andet, men på nye spørgsmål kommer den så sent i teksten at jeg ikke kan se hvad det er. Kun at det er en annonce.
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2001 - 13:27 #4
Nu har jeg slået fra så jeg ikke abonnere på nogen grupper, så løser det vel sig selv, men kan så ikke følge med som jeg gerne ville :-(

Doeleman>>>  Der kommer intet der har med spørgsmålet at gøre før efter de 160 tegn man kan modtage i eet mail.

Avatar billede andreas_admin Nybegynder
08. januar 2001 - 15:12 #5
Problemet er at de budskaber aldrig bliver set hvis de står længere nede, så p.t. har jeg ikke en løsning på problemet.
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2001 - 16:39 #6
Nej ok, og nu bliver de slet ikke vist da jeg har slået vidresend fra. Det vil sige at alle der slår det fra til mailboksen slet ikke ser reklamerne.

Det er ikke linket man klikker på jeg vil have øverst, kun emnet (overskriften), det må kunne laves. Når mobilen pipper så står der annonce og noget reklame. Det kunne for så vidt være godtnok, men ikke nå det KUN er det der står i alle mail :-)