Avatar billede esselte Nybegynder
25. oktober 2003 - 10:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor slukker min skærm ligepludselig?

Efter jeg har instaleret xp igen er min skærm begyndt at slukke ligepludselig, den eneste måde jeg kan få gang i den igen er ved at genstarte min computer.... hvad kan det være?
Avatar billede svart Nybegynder
25. oktober 2003 - 10:42 #1
Har du tjekket din opsætning for pauseskærm og advanceret for dette? (Dvale osv.)
Avatar billede esselte Nybegynder
25. oktober 2003 - 10:45 #2
Ja det har jeg... den er ikke sat til at skulle slukke eller gå i dvale... Hvad kan det så være?
Avatar billede svart Nybegynder
25. oktober 2003 - 10:54 #3
Har du også tjekket kontrolpanel/skærm/indstillinger/advanceret ?
Avatar billede svart Nybegynder
25. oktober 2003 - 10:58 #4
Prøv at loade bios default setup  og se om det hjælper. Prøv evt også at hente optimal perfomance setup i bios  hvis den har en såddan
Avatar billede svart Nybegynder
25. oktober 2003 - 11:02 #5
Jeg har prøvet, at søge lidt på dit problem.....
Lyder meget som dit GFX kort er defect.. nok en ram fejl som opstår når den har startet windows op og vil til at bruge mere ram på dit GFX kort.. men kan muligvis også være din driver..
tror ikke at det er dit Hz opsætningen siden det virker fint med et gammelt GFX-kort...

Eller: Prøv at hente en anden driver til grafikkortet
Avatar billede esselte Nybegynder
25. oktober 2003 - 11:08 #6
hmm mit grafik er nu ikke så gammelt igen... men jeg prøver da lige og hente en opdateret driver og så ser om det hjælper... der var vel helle ikke lige en der kunne svare mig på hvor jeg finder en xp dirver til en viewsonicp70f skærm? kan ikke finde den på deres hjemme side...
Avatar billede svart Nybegynder
25. oktober 2003 - 13:10 #7
http://www2.driverguide.com/uploads/uploads16/23241.html
jeg ved ikke om de er denne driver du mangler!