Avatar billede far_mand Nybegynder
25. oktober 2003 - 10:17 Der er 2 løsninger

Nyheds System..

Hejsa..

Jeg er igang med at lave en hjemmeside hvor der nok skal nyheder ind hverdag..

Er der ikk en nemere måde end og uploade det  hver enestegang... Evnt. Nyheds System

Vi er 2 som ejer siden og vi skal gerne begge kunne skrive nyheder :)
Jeg har kigget på hostedStuff.com men det er på engelsk..
Og det skal gerne være på dansk..
Hvor laver man evnt sådan en?
Avatar billede keysersoze Guru
25. oktober 2003 - 10:21 #1
www.html.dk - www.netcoders.dk - www.activeserverpages.dk

på ovenstående sider kan du lære en masse om ASP samt downloade færdige eksempler. ASP er bare en af de muligheder der kan gøre en side let at administrere hvis det bygges over en database - så kig lidt på de sider og se om ikke der er noget i kan bruge (kræver dog at jeres server understøtter ASP)
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. oktober 2003 - 13:12 #2
Jeg har et nyhedssystem der er bygget op over en editor. Du kan formatere tekst, indsætte billeder fra netter, lave links, sætte en start date hvorfra nyheden skal være aktiv og en slut dato hvor nyheden skal forsvinde. Kræver ASP

http://www.bufferzone.dk/pplads/ny.zip