Avatar billede nordjyden Nybegynder
24. oktober 2003 - 22:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Frisk hjemmesiden lidt op.

Foreningens hjemmeside er ved at være lidt kedelig og trænger til at blive frisket op. Midlerne er, som i alle foreninger, begrænset, men lidt point har jeg da :-)
Jeg tænker især på nyt banner, men også på en vis tilpasning til tidens trend. Se den nuværende side på
www.bulldogsfc.dk
Gode forslag vil blive modtaget med taknemmelighed
Avatar billede popsy Novice
25. oktober 2003 - 00:29 #1
Hmm, er ikke så klog på den slags, men kan da se at den blå farve til links, midt i det røde, ødelægger mine øjne totalt :)
Avatar billede miss-g Seniormester
25. oktober 2003 - 00:48 #2
SKAL siden være rød?? Har lidt svært ved at forholde mig til den farve og lave en banner der skriger i øjnene *G*
Avatar billede nordjyden Nybegynder
25. oktober 2003 - 00:58 #3
Den skal ikke nødvendigvis være rød - og ja jeg synes også den skriger i øjnene.
Avatar billede miss-g Seniormester
25. oktober 2003 - 01:00 #4
Men kan godt se at det drejer sig om blå og rød, så jeg tror det bliver noget blåt der matcher.
Avatar billede miss-g Seniormester
25. oktober 2003 - 01:43 #5
Det er muligt der mangler lidt i venstre side af en eller anden art.

Hvad synes du?

http://www.nicolin.dk/floorball.htm
Avatar billede nordjyden Nybegynder
25. oktober 2003 - 08:39 #6
Ja, den virker lidt højreorienteret, men den er rigtig flot, du kan se det foreløbige resultat her:
http://www.bulldogsfc.dk/hold/test1
Faktisk synes jeg banneret er for flot i forhold til det øvrige indhold, som andre også har skrevet er den røde farve nok for skrigende - så det skal der arbejdes lidt med.
Som du kan se har jeg straks taget dine forbedringer af vores maskot med, så tak for det :-)
Resten af dagen står på arbejde i haven, så jeg vender ikke tilbage før til aften, jeg vil overveje lidt på hvad der kan sættes på i venstre side, men du er givetvis mere kreativ end jeg.
Avatar billede nordjyden Nybegynder
25. oktober 2003 - 20:25 #7
Jeg kan ikke finde på nogle ændringer, men er også meget tilfreds med det jeg har modtaget. Vil nu bruge noget tid på at finde lidt mere harmoni på siden - bliver mere og mere overbevist om at alt det røde skal væk. Tak for hjælpen
Avatar billede miss-g Seniormester
25. oktober 2003 - 22:02 #8
Tak for point.

Du kan godt have NOGET rødt på siden, men lav en mere dæmpet/mørkere rød, der er til at holde ud at se på *S*

Lidt inspiration:
http://www.fcbarcelona.dk/

Tror bare ikke det HELE skal være rødt. Kompinér evt. med en vinrød og mørkrød, og så den blå....

:)
Avatar billede nielsbrinch Nybegynder
28. oktober 2003 - 10:57 #9
Grårød kan være god til baggrunde der skal være behagelig at se på (hvis det absolut skal være rød)

#C19F9F