Avatar billede peder77 Nybegynder
24. oktober 2003 - 12:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

login med snitz

Hej Eksperter.

jeg håber i kan hjælpe mig.
Jeg bruger den nyester version af snitz forummet. Det fungere fint!
Hvordan jeg benytter jeg login funktionen andre steder på siden. så folk skal logge in for at se andre sider!

altså gøre snitz bruger databasen gældende for andre dele af siden?
Jeg bruger phpMyAdmin til databasen og ved iøvrigt ikke så meget om databaser.
/Peter
Avatar billede zpliff Nybegynder
24. oktober 2003 - 12:32 #1
snitz.dk.forummet er i asp ik?....
ok
Forklar det lige nærmere ... kan ikke helt forstå dit problem..

Er det om når brugerne logger ind, ja så får de alle siderne at se....undtagen admin delen
Avatar billede peder77 Nybegynder
24. oktober 2003 - 12:57 #2
Nææ, det jeg efterspørger er:
et system som gør at hele min side eller dele af den kræver at brugeren er logget in igennem snitz databasen. altså sider  som ikke er forbundet med forummet.
giver det mening?
Avatar billede peder77 Nybegynder
30. oktober 2003 - 10:45 #3
jeg lukker her