Avatar billede jolo Nybegynder
24. oktober 2003 - 10:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

exporter billede til tekstfil

hejsa

er der nogle der kan fortælle mig hvordan jeg kan exportere et billede til en textfil?
Avatar billede henrik13 Nybegynder
24. oktober 2003 - 10:19 #1
Tryk på højre mouse tast.
Gem billede som
Gå til din tekstfil og set ind
Avatar billede jolo Nybegynder
24. oktober 2003 - 10:29 #2
ja ok, det er jeg klar over, men hvis jeg vælger eksporter i access er det kun teksten det eksporteres...det er så her jeg gerne vil have billedet med over istedet for manuelt at sætte det ind
Avatar billede terry Ekspert
24. oktober 2003 - 11:18 #3
i dont think you can if you export a report directly from Access!
Avatar billede fynbohans Nybegynder
24. oktober 2003 - 19:34 #4
Jo da Terry!
Rapporten kan eksporteres til en PDF-fil med Freeware-programmet
PDF995.
Kan hentes her: http://www.pdf995.com.
Programmet installeres som en printer og rapporten kan udskrives som med enhver anden printer.