Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. januar 2001 - 14:48 Der er 29 kommentarer og
1 løsning

Admin dø en fusker.

Sad lige og gloede lidt på besvarede spørgsmål.

http://www.eksperten.dk/spm/41762

Exe Science henviser til http://www.webmagi.dk/ og sjovt nok er det fuldstændigt samme referencer som i det her gamle spørgsmål...

http://www.eksperten.dk/spm/34038

Hvis man går videre til hans personlige site begynder sørme også den gamle e-mail adresse at dukke op...

Nu gider jeg ham ikke mere...

*Got him once - Got him twice.-... he he he...
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. januar 2001 - 14:57 #1
Øhh, hvor er det du finder den samme URL ved to forskellige brugere?
Jeg kan godt se adressen i det øverste spørgsmål men ikke i det nederste?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. januar 2001 - 14:59 #2
Anyway... Han hedder Jonas Bruhn

Backonfix = Jonas Bruhn mail: j@bruhn.to  gå ind på Exe Science og tjeck mailadressen...
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. januar 2001 - 15:00 #3
Der står exes@sol.dk ?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. januar 2001 - 15:02 #4
http://users.cybercity.dk/~dsl10094/exescience/

Kontakt giver denne...

J@bruhn.to
+45 23610098

Måske man skulle ringe og sige et par borgerlige ord...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. januar 2001 - 15:03 #5
ja exes@sol.dk på første side, men tryk på exe sience linket..
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. januar 2001 - 15:05 #6
Ok.
Men du skal nok ikke begynde at true en 13 årig dreng, det er nok ikke den smarteste reaktion.
Avatar billede engrob Nybegynder
05. januar 2001 - 15:11 #7
Hvorfor ikke?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. januar 2001 - 15:12 #8
Ok så ikke borgerlige ord... Så faderlige ord...
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. januar 2001 - 15:13 #9
engrob>>>> www.politi.dk ;o)
Avatar billede microtec Nybegynder
05. januar 2001 - 15:13 #10
Admin >> Kik lige på hvordan exe_science sviner folk til i http://www.eksperten.dk/spm/40384

Hvis det skal til at være tonen her på Eksperten, så er jeg skredet.
Gider ikke bruge min til på at hjælpe folk, for derefter at blive svinet til på den måde.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. januar 2001 - 15:18 #11
microtec han holder ikke længe som exe_sience, men han ved jo desværre også hvordan man opretter nye brugere...
Avatar billede microtec Nybegynder
05. januar 2001 - 15:25 #12
Det er ikke skide smart at opføre sig så dumt, når man har et link der indeholder så mange oplysninger ;o)
Bare opslag på http://www.webmagi.dk i DK-Hostmaster giver navn, adresse, telefon og e-mail til hans far.

Dumt, dumt. Tænk dog på hvor du spreder dine personlige oplysninger.
Avatar billede microtec Nybegynder
05. januar 2001 - 15:27 #13
nikolajdu >> Det er også OK. Bare han har fået en lærestreg, så han kan opføre sig ordentligt fremover.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. januar 2001 - 15:30 #14
Nu må vi se... Den slags har det sjældent med at forstå spillets regler :-(

/Nikolaj
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. januar 2001 - 15:31 #15
Var der ikke noget med at \"Imakeweb2you\" er en snyder? Det har han da selv halvvejs indrømmet et par gange... det var ham der havde \"jrosenberg\" samt en til.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. januar 2001 - 15:36 #16
og rosenberg også... Han har da i det mindste indrømmet det... Det andet prøver han at slippe afsted med... Der sætter jeg ihvertilfald grænsen.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
05. januar 2001 - 15:59 #17
Er der andre profiler udover exe_science og backonfix, I har fundet ?
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
05. januar 2001 - 16:32 #18
de to er slettet nu !
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. januar 2001 - 20:32 #19
Nu ved jeg ikke, men backonfix = exe_sience = Bruhn - Hna har også kaldt sig bruhn på et tidspunkt - i øvrigt oprettet samme dag som backonfix.

Tak for hurtig og hård respons.
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. januar 2001 - 22:10 #20
Hvorfor er det egentlig at han skulle slettes? Har han to brugernavne nu?
Er det ikke muligt at begynde forfra med ét brugernavn?

Husker på at admin engang sagde at nu var \"1\" og \"2\" slettet, og nu måtte han så prøve igen med ét brugernavn... exe_science har vel ikke tilegnet sig nogle point som han ikke har fortjent? Han har vel heller ikke udvist personlighedsspaltning under det brugernavn?
Avatar billede microtec Nybegynder
05. januar 2001 - 22:25 #21
tommyf >> Prøv at kikke på http://www.eksperten.dk/spm/40384 og se exe_science´s opførsel.
Fortjener han ikke en lærestreg for den opførsel?

Er klar over han bare opretter en ny profil. Det gør ikke mig noget, bare har har lært at opføre sig ordentligt. Han er i høj grad med til at ødelægge Ekspertens troværdighed.

Avatar billede tommyf Nybegynder
05. januar 2001 - 22:28 #22
microtec>>>> Jeg er heller ikke meget CyberEsbens RET grove sprog, dog kan jeg ikke få ham smidt ud for det ;o)
Avatar billede microtec Nybegynder
05. januar 2001 - 22:44 #23
tommyf >> Det var nu heller ikke mig der fik smidt exe_science ud. Det var mest ment som en tom trudsel i http://www.eksperten.dk/spm/40384 for at få en undskyldning. Jeg regnede faktisk ikke med at admin gad tage sig af den slags.

nikolajdu tog sig af \"udsmidningen\" og jeg må sige jeg er lidt forbavset over hvor hurtigt admin var til at reagere.
Jeg syntes det er ganske rimelig, for det ødelægger Eksperten med den slags (både snyd og grov sprog).

Avatar billede tommyf Nybegynder
05. januar 2001 - 23:01 #24
Så fordi at han har snydt før skal han ikke have en chance til? Han er kommet på bedre tanker og vil gerne benytte experten ligesom alle os andre.

Grunden til at Admin reagerede så hurtigt er at de på det sidste er blevet beskyldt for ikke at interessere sig for eksperten, samt værende for dårlig til at svare på brugernes opfordringer, et rygte de selvfølgelig gerne vil af med.
Avatar billede microtec Nybegynder
05. januar 2001 - 23:17 #25
tommyf >> Mon ikke han har en chance til?
Se hvad jeg skrev tidligere.

<SNIP>
Er klar over han bare opretter en ny profil. Det gør ikke mig noget, bare har har lært at opføre sig ordentligt
</SNIP>
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. januar 2001 - 23:19 #26
Synes han skulle have sin gamle tilbage, han prøvede jo bare at starte forfra, og hjalp de andre med deres spørgsmål.
Avatar billede microtec Nybegynder
05. januar 2001 - 23:34 #27
Syntes har har godt af lidt \"stue-arrest\". Det er kun et par dage siden han dummede sig i http://www.eksperten.dk/spm/40384

Har ingen problemer med han kommer tilbage, men jeg syntes også han må vide der er grænser for hvad man kan tillade sig.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
06. januar 2001 - 06:50 #28
Tommyf - Jeg synes faktisk din kommentar om at admin smider ham ud fordi de er blevet beskyldt for at have været sløve i betrækket her på det sidste, er helt hen i vejret og en endnu mere tarvelig beskyldning.

Jeg er ikke i tvivl om at han kommer igen. Det er skam også fint med mig. Han bliver vel også træt af at få slettet brugere, så han lærer forhåbentlig i længden... :-)

/Nikolaj
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. januar 2001 - 12:32 #29
nikolajdu>>>> Lære hvad? Ikke at snyde? Det har han jo heller ikke gjort med den bruger.
Avatar billede microtec Nybegynder
06. januar 2001 - 13:47 #30
Er denne diskussion ikke snart færdig?
Admin har truffet sin afgørelse. Nogen er enige andre uenige, men ingen af os kan ændre afgørelsen.