Avatar billede dogg Nybegynder
23. oktober 2003 - 09:14 Der er 2 kommentarer

Erfaringer med unlockitnow.com

Hej!

Er der nogen der har erfaringer med www.unlockitnow.com - det er tilsyneladende et smart produkt de tilbyder, men er de til at stole på??

Mvh. Niels
Avatar billede raarup Nybegynder
02. november 2003 - 09:25 #1
Har du prøvet at kigge på www.gratisunlock.dk
Hvis du ellers har en Nokia. :O)

Bjørn
Avatar billede william_wallace Nybegynder
17. november 2003 - 21:15 #2
Jeg har brugt www.unlockitnow.com til unlock af min Sony Ericsson T610. Ingen problemer der - jeg bestilte et unlock-kabel, som kom med posten fire dage senere. Derefter bestilte jeg et log (en unlock), og fik en mail med udførlig beskrivelse af fremgangsmåden og et link til det program (logger), man skal bruge. Jeg fulgte fremgangsmåden og vupti - nu er min telefon låst op, og jeg kan bruge alle simkort... Skrev et par mails til dem, de er meget hurtige til at svare, selv i weekenden, rigtig god service.