Avatar billede clatelopspoi Nybegynder
19. oktober 2003 - 19:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Langom overførsel i MSN messenger!

ARGH!

Jeg er ved at være træt af langsomme overførsler i messenger!
Der står noget på microsofts hjemmeside om at det kan være fordi man er bag en firewall eller NAT-(et eller andet)...

Jeg har prøvet at lukke mit Virusprogram og det har ik' hjulpet og min internet udbyder er Telia Stofa!
Har de sådan en NAT-(et eller adnet)???

Så vidt jeg husker har det ik' altid været sådan... Det er kommet pludselig!
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
19. oktober 2003 - 19:40 #1
Jeg tror de fleste oplever langsomme overførsler i msn, du.. så det er nok ikke din udbyders skyld... eller pga. firewall.. det er sikkert blevet fastlagt hvor hurtig overførslen kan være... eller også er det dem du overfører med der har firewall .. :P

Det er skam ikke enestående det er ret gennemgående faktisk... og ja det er irriterende! :)

/Christian
Avatar billede clatelopspoi Nybegynder
19. oktober 2003 - 19:42 #2
Nå... Jamen det er noget nær 1 Kb/s!

Kan det passe?
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
19. oktober 2003 - 19:49 #3
hmm de gange jeg har overført noget har den svinget meget fra slet ikke at bevæge sig til en 10kb/s ... nej det lyder ikke helt rigtigt (og jeg er endda bag en hardware firewall og har ikke konfigureret noget som helst for at gøre det bedre!)
Avatar billede nc Nybegynder
19. oktober 2003 - 19:57 #4
Jeg er på et større netværk af computere som har internetadgang gennem samme server, jeg har altid troet det var netværket der gjorde msn langsom, rart at vide det ikke er derfor.
Når jeg overføre filer er den også nede på 1 kB/s. :(
Avatar billede clatelopspoi Nybegynder
31. oktober 2003 - 21:03 #5
HM