Avatar billede jumbovorre Nybegynder
19. oktober 2003 - 14:08 Der er 7 kommentarer

nintendo emulatorer til xbox

Hej alle...

Jeg har bygget min xbox om så den har chip,120gb harddisk, cordless controllere, ftp osv...

Men jeg vil gerne spille nintendo på den også...

Har hørt at man kan få diverse emulatorer til Xbox, men har ikke kunnet finde dem...

Nogen der kan hjælpe????

Steffen
Avatar billede darkside Nybegynder
19. oktober 2003 - 16:25 #1
Avatar billede jumbovorre Nybegynder
19. oktober 2003 - 21:28 #2
hej darkside...

Fed side- Der er dog ikke en til gamecube! Hvordan får man spil fra de gamle nintendo "disketter" over på xboxen..`?

Steffen
Avatar billede darkside Nybegynder
19. oktober 2003 - 23:01 #3
Er ikke sikker på der er lavet en emulator til gamecube, med hensyn til hvordan du får spillene over, det kan jeg ikke hjælpe med.
Avatar billede darkside Nybegynder
19. oktober 2003 - 23:08 #4
http://xport.xbox-scene.com/ <- her er lidt andet til xbox.
Avatar billede gennie Nybegynder
16. august 2004 - 18:10 #5
Hejsa!

Du finder løsningen på mirc!
Log på efnet, og vælg kanalen #xbins
Den giver dig mulighed for at logge på en FTP server hvor du kan finde en NES-emulator (Nintendo Entertainment System). Filerne til emulatoren (roms) kan findes mange steder på nettet, f.eks. her:
http://www.rom-world.com/dl.php?name=Nintendo&letter=0-9
Avatar billede gennie Nybegynder
16. august 2004 - 18:15 #6
Ovennævnte var egentligt et svar ;)
Avatar billede jumbovorre Nybegynder
17. august 2004 - 14:48 #7
Jeg magter ikke mirc;-) Har aldrig kunnet få det til at virke ordentligt! Du skulle vel aldrig have filerne til at ligge?
Hvordan installerer man en emulator på xboxen egentlig?

Med venlig hilsen
Steffen