Avatar billede limemedia Nybegynder
03. januar 2001 - 20:27 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Too many connections...

Warning: Too many connections in /home/jfl/public_html/lib/db.phtml on line 8

taler vist for sig selv...
Avatar billede kapla Nybegynder
03. januar 2001 - 20:32 #1
Jeg fik også den besked
Avatar billede kapla Nybegynder
03. januar 2001 - 20:33 #2
Warning: Too many connections in /home/jfl/public_html/lib/db.phtml on line 8
www.eksperten.dk
Der kan ikke etableres forbindelse til databasen.

Prøv venligst igen eller kontakt support@jfl.dk hvis problemet fortsætter.
Avatar billede prodic Mester
03. januar 2001 - 20:35 #3
hvad er den nu kommet igen. Den var også i den gamle version, er der virkeligt kommet så mange brugere til at de skal opgradere en gang til...
Avatar billede limemedia Nybegynder
03. januar 2001 - 20:35 #4
Warning: Too many connections in /home/jfl/public_html/lib/db.phtml on line 8
www.eksperten.dk
Der kan ikke etableres forbindelse til databasen.

Prøv venligst igen eller kontakt support@jfl.dk hvis problemet fortsætter.

kom igen på hovedsiden...
Avatar billede prodic Mester
03. januar 2001 - 21:02 #5
Fatal error: out of dynamic memory in yy_create_buffer() in Unknown on line 0 - fra list.phtml

Warning: Too many connections in /home/jfl/public_html/lib/db.phtml on line 8 - fra reklameområdet.

Bare lidt info til Admin..hvis de kommer forbi.

Et tidligere indlæg jeg lavede i den \"gamle\" version. Måske samme årsag?

Avatar billede tommyf Nybegynder
03. januar 2001 - 21:09 #6
Arhhhh, det fortsætter..... bliver nød til at tømme endnu en 1.5 liters coca-cola.... 45min uden eksperterne.
Avatar billede black-dragon Nybegynder
03. januar 2001 - 21:23 #7
...snøft...
Avatar billede krusell Nybegynder
03. januar 2001 - 22:36 #8
Hvis ikke det skete lige da jeg skulle spise, ved jeg ikke hvad jeg skulle ha gjort...
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
04. januar 2001 - 15:51 #9
Vi er opmærksomme på det. Serveren var presset, og vi håber meget at få Eksperten over på noget bedre/hurtigere snarligst !
Avatar billede limemedia Nybegynder
04. januar 2001 - 15:56 #10
Det gør vi også *smil*