Avatar billede pepo Nybegynder
14. oktober 2003 - 14:54 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Mine filer er væk

Jeg har fået en computer med en SATA disk, hvor alle mine data har ligget. Denne type disk har vist sig at give problemer. Den skal bl.a. mountes manuelet før XP kan se den. I forbindelse med problemer i XP ville jeg geninstallere enhedsdriveren, og vupti så var disken væk. Efter mange timeres krumsprings har jeg sat en almindelig ATA disk i computeren og oprettet XP her. Det er lykkedes mig at montere SATA disken og få fat i (de fleste af) mine data. Dog kan jeg ikke få fat i mine emails fra Outlook Express og foretrukne fra IE. Filerne er skujlt og jeg kan ikke få adgang til at åbne dem, selv som administrator.
Jeg er oprettet med samme kodeord, som før.
Jeg har forsøgt at gå ind under egenskaber, hvor jeg ifølge en bekendt skulle kunne ændre på sikkerhedsindstillingerne og derved få adgang.Dette faneblad - sikkerhed - dukker dog aldrig op. Hverken på disk- mappe- eller filniveau, hvilket efter sigende er mystisk.

Hvad gør jeg?
Avatar billede squashguy Nybegynder
14. oktober 2003 - 14:57 #1
fjern flueben i egenskaber for mapper->vis->brug simpel fildeling
Avatar billede angak Nybegynder
14. oktober 2003 - 14:57 #2
Dine emails kan findes under
Documents And Settings/[brugernavn]/Local Applications/Microsoft/Outlook Express

(mener jeg) =)

Foretrukne

Documents And Settings/[brugernavn]/Favourites
Avatar billede squashguy Nybegynder
14. oktober 2003 - 14:58 #3
du skal muligvis tage ejerskab, før du kan ændre noget..
Avatar billede pepo Nybegynder
14. oktober 2003 - 16:14 #4
Det kommer jeg ikke længere med, for jeg får simpelhen ikke adgang til disken.
Avatar billede magictouch Nybegynder
14. oktober 2003 - 18:44 #5
Gå herud: http://www.google.com/search?q=nobrowseroptions&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&lr=
og tag nr. 2 nobrowseroptions
Den gør det her
Folder Options - Restricted
When you try to access Folder Options from within Windows Explorer, or Internet Options from within Internet Explorer,
you receive the following error message:
"Restrictions - This operation has been cancelled due to restrictions in effect on this computer. Please contact you system administrator."
The Folder Options and Internet Options may still be available from the Start Menu, Settings, and the Internet Options Control Panel applet.
A NoBrowserOptions setting in the Registry causes both Folder Options from within Windows Explorer and Internet Options from within Internet Explorer to be 'restricted'. Why Folder Options is affected, is not known at this time.
Save the file to your hard drive. Locate the file and right click it, select Install. This will clear the Registry entry. You may need to log off/log on for the change to take effect.
Det kan måske gøre tricket