Avatar billede mickni33 Nybegynder
03. januar 2001 - 12:58 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Patterns

Hej Alle
Jeg skal op i et nogle emner om Design Patterns med C++ og er på jagt efter nogle noter på nettet.
er der nogle der kender nogle gode hemlige steder
Der er nogle mønstre der hedder
Composite
Observer
visitor
Design Patterns, er det overhovedet noget man bruger i den virkelige verden?
Avatar billede mickni33 Nybegynder
03. januar 2001 - 13:25 #2
OK Borrisholt
er der noget du ikke ved....
Hva med opskriften på thailandsk karry....
Avatar billede borrisholt Novice
03. januar 2001 - 13:29 #3
Thailansk karry kan jeg ikke lige klare oopskriften på hvordan man laver men hvad med en opskrift med rød (Thailansk) karry  ? :

Oksekød i rød karry

Ingredienser
500 g skært oksekød, f.eks fra inderlår eller klump
5 dl kokosmælk
250 g små auberginer
1-2 tsk Rød karry
+10 blade thailandsk basilikum
salt
fiskesauce

Fremgangsmåde
Skær kødet i tynde strimler. Kom 2 dl kokosmælk i en gryde. Varm det op og lad det koge et par minutter. Kom kødet i. Tilsæt rød karry. Kog et par minutter. Hæld resten af kokosmælken i, kog op og smag til med fiskesaucen og salt. Skær auberginerne i mindre stykker, kom dem i gryden og kog 2-3 minutter. Tilsæt basilikum.

Servering
Giv f.eks. jasminris til.

Kan VARMT anbefales ....

Jens B
Avatar billede mickni33 Nybegynder
03. januar 2001 - 13:33 #4
NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJNEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJNEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJNEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ

NU HOLDER DU OP

HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Avatar billede mickni33 Nybegynder
03. januar 2001 - 13:34 #5
desværre kan du kun få de 80 point du havde nu fortjent 500
Avatar billede borrisholt Novice
03. januar 2001 - 13:36 #6
:-)
Avatar billede soepro Nybegynder
03. januar 2001 - 14:20 #7
borrisholt >> imponerende, det må jeg medgive mickni33. patexamples siden er den bedste forklaring på forskellene på det forskellige pattern metoder UDEN at vise kode-snippets, jeg nogensinde har set.
Avatar billede mickni33 Nybegynder
03. januar 2001 - 14:25 #8
Er der nogle web_sider som også har includeret c++ kode ?
Avatar billede borrisholt Novice
03. januar 2001 - 14:32 #9
Avatar billede jinxed Nybegynder
03. januar 2001 - 14:38 #10
Jens B >> Nice one ; ) Tror jeg prøver opskriften... hehe
Avatar billede borrisholt Novice
03. januar 2001 - 14:40 #11
jinxed  >> ingridienserne kan godt være lidt svære at skaffe ... men prøv ...

Jens B
Avatar billede mickni33 Nybegynder
03. januar 2001 - 14:41 #12
jinxed>> Gad vide om man overhovedet kan lave sådan en ret deroppe i Grønland. Burde sende det med posten til ham.
Avatar billede beaviz Nybegynder
03. januar 2001 - 14:41 #13
borrisholt: du er for sej :)