Avatar billede syscom Nybegynder
03. januar 2001 - 12:20 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Søgemaskinen er en fiasko!

Vil gerne vide hvornår vi regne med at MAN KAN BEGYNDE AT BENYTTE EKSPERTEN IGEN, for uden søgemaskinen er det mere eller mindre total ligemeget med alle spørgsmålene mellem 0 - 40000 da man alligevel ikke sidder og kører samtlige lister igennem for at finde det man søger... for DET JOB KAN Søgemaskinen åbenbart ikke rigtig finde ud af...

Nu har jeg indtil flere gange oplevet:
1: Laaaaangsom svar fra søgemaskinen, og nogle gange slet ingen!

2: \"Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, jfl@next-vision.net and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.\" er efterhånden ved at være ligeså let at huske, som telefonnummeret til L´EASY!
Kommer bl.a. ved at søge på:
- \"where not\"
- \"\"

3: Når jeg har kigget de 2 første sider igennem af de (alt for mange resultater) får jeg pludselig tomme sider og ingen resultater, hvor seriøse fejlbeskeder som \"Ingen banner  :(\" vrimler frem på min skærm.

4: Den er også rimelig nytteløs når der STADIG ingen kategori filter på. Når jeg normalt kun arbejder med ASP og VB, har jeg (undskyld jeg siger det) fan\'me da ikke brug for at smadre min søgning med alt mulig andet shit som jeg ikke kan bruge til noget. Det minder om noget man ser fra TVShop, at hvis du køber det her, så får 1000 andre ekstra ting - jeg må indrømme jeres så kaldte søgemaskine forvirre mig mere end den hjælper, og må oftest gi\' op, og oprette et spørgsmål, selvom jeg ved at svaret gemmer sig derude.

Jeg ved udmærket godt at jeres søgemaskine kan alt mulig voodoo shit, men fuck... den finder jo intet eller alt...! Kan I da for****** ikke smide en version af jeres gamle beta dims på, så man kan komme til at bruge eksperten igen?!

PS: Jeg ved godt at jeg har stillet \"spørgsmålet\" før, men jeg syntes efterhånden det er skuffende, og jeg har selv været en flittig bruger af eksperten, ligesiden det hed ASP, og ID\'erne på spørgsmålene lå omkring de 1500.
Avatar billede syscom Nybegynder
03. januar 2001 - 12:26 #1
Der skulle ha\' stået: \"besked.dk chat\" efter \"where not\"
Avatar billede cyberesben Nybegynder
03. januar 2001 - 15:32 #2
jeg kan bare sige at jeg ikke selv har haft problemer med søgemaskinen, når jeg indtaster noget

men når andre sender mig en URL fra søgemaskinen, for at vise at den ikke virker, ja så får jeg også denne fejl når jeg ser på URL\'en
Avatar billede codemon Nybegynder
03. januar 2001 - 15:48 #3
---> syscom

enig, søgemaskinen har alvorlige problemer og er totalt mangelfuld. Der har været foreslået utallige forbedringer til den. Der er vist også blevet lovet nogle.

Kan ikke lige finde spørgsmålene *g*
Avatar billede syscom Nybegynder
03. januar 2001 - 16:03 #4
codemon > *gg* Somehow that don\'t surprise me! :)
Avatar billede hotpop Novice
03. januar 2001 - 21:32 #5
Hvor faen er den der søgemaskine??? Link tak!
Avatar billede fcs Novice
03. januar 2001 - 21:36 #6
hotpop>> Se her på denne side. Kig i øverste venstre hjørne. Lige nedenunder dine point og kategorien du er i er der et felt med en knap der hedder søg. Mon ikke det er den? ;-)
Avatar billede hotpop Novice
03. januar 2001 - 21:59 #7
fcs>> hallo mand! det er det sgu! tak for hjælpen.
Avatar billede overload.dk Nybegynder
04. januar 2001 - 00:07 #8
*gg* ny på eksperten? :)
Avatar billede hotpop Novice
04. januar 2001 - 10:04 #9
OVERLOAD.DK>> JEPS! DEN ER NU FED, IKK? :-)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
04. januar 2001 - 17:17 #10
syscom>> du trykker på et ømt punkt, det må jeg medgive. Vi må desværre konstatere at den seneste udgave af vores søgning, simpelthen ikke har levet op til forventningen. Så sent som idag har jeg opfordret kyndige eksperter i KBH.-området til at melde sig som co-admins, så vi kan komme efter dette og andre presserende rettelser og tilføjelser. Håber du har tid og vente, og beklager besværet !