Avatar billede Manderss Nybegynder
10. oktober 2003 - 19:59 Der er 2 kommentarer

Er det muligt at trace alt i en installation ?

Findes der en metode eller et program, der gør det muligt at tracke både alle installerede filer og de reg. settings der bliver udført i et installationsjob ?
Avatar billede nmh Nybegynder
10. oktober 2003 - 21:05 #1
Du tænker på de ændringer, der sker, når man installerer et program?
Der findes programmet winInstall.
http://www.ondemandsoftware.com/
Det kan bruges, når man skal installere det samme program på mange computere. Det holder styr på alle ændringer der sker i en computer, når et program installeres.
Men der udskrives ikke ne liste over ændringer, hvis det er det du ønsker.
Avatar billede Manderss Nybegynder
17. oktober 2003 - 17:38 #2
Tak, jeg prøvede men installationen går istå ved Sharename"det 2. trin i installationen), lige meget hvad jeg skriver forbliver OK undertonet og kan ikke trykkes.