Avatar billede zhaqster Nybegynder
02. januar 2001 - 21:13 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort er KaputZki

Heyza jeg er en nybegynder herinde og har ikke så meget forstand på computer
men mit skærmkort duer ikke
Jeg kan kun have min opløsning på det laveste og kan kun have den i 16 farver og jeg plejer og have den i 16 bit
PleaZe hjælp mig
Bare fyr en masse forslag af
Hilsen
Zhaqster
Avatar billede zhaqster Nybegynder
02. januar 2001 - 21:16 #1
Prøv at formatere din hardisk
Avatar billede stigers Juniormester
02. januar 2001 - 21:52 #2
Det er højst sandsynligt et driver-problem. Opdater dem, så tror jeg du har løst problemet!
Avatar billede krusell Nybegynder
02. januar 2001 - 22:33 #3
Prøv at komme med noget mere info.
Og den her kategori er ikke ment som, at man kan komme med forslgs til at løse et problem, men at man kan komme med forslag til forbedringer af eksperten.dk
Du skal nok sætte dit spørgsmål i hardware/pc eller hardware/generelt
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2001 - 22:37 #4
Noget mere info ville hjælpe, men prøv at opdatere driverne til kortet.
Avatar billede vandhunden Nybegynder
02. januar 2001 - 22:46 #5
Det ville være rart at vide om dit grafikkort overhovedet burde kunne mere end det det gør. Hvilket mærke og version er det?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
03. januar 2001 - 00:52 #6
øhm zhaqster hvad har du gang i? du skriver til dig selv: \"Prøv at formatere din hardisk \"
Avatar billede krusell Nybegynder
03. januar 2001 - 01:00 #7
lol
Ej jeg tænker, at det var for at sige, at han havde tænkt på det selv. Men det var godt nok en kryptisk måde at skrive det på.
Med mindre han er ligesom os, en smule skizo, hehe
Avatar billede zhatten Nybegynder
03. januar 2001 - 09:39 #8
Jeg tror fra zhaqster, mener han har formateret hans HD, for det hjalp jeg ham nemlig med hjemme hos ham her i juleferien.

Kan godt være han havde noget fusk i tankerne, men det tror jeg næppe.

- Zhatten