Avatar billede andersjo Nybegynder
10. oktober 2003 - 10:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Feilbrenning av DVD+R

Hei.

Jeg har kjøpt meg en Plextor PX-708A, Sony DVD+R (http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=215&g1=61&g2=274&g3=&p=12685&l=2&lantall=) plater og en DVD+RW plate. Jeg bruker Nero 6, men har ikke lagt inn Plextools. Når jag skal brenne DVD+R går det galt. Får meldinger som at jeg ikke kunne brenne "disc-at-once" blandt annet. Men når jeg brenner det samme på +RW plata går det greit. Hva er problemet? Bør jeg legge inn plextools? Er det noe feil med +R platene? Noen som har erfaring eller tips på området?

Med vennlig hilsen

Anders Johannessen
Avatar billede raekon Nybegynder
16. oktober 2003 - 11:14 #1
Jeg har fuldstændigt det samme problem, bare med en liteon brænder...
Jeg ville også blive lykkelig hvis nogen kunne fortælle mig hvad der foregik...
Avatar billede raekon Nybegynder
16. oktober 2003 - 12:19 #2
Hej Anders

Jeg fik lige selv løst mit problem... ganske simpelt ved at hente en update på Nero's hjemmeside. Jeg opdaterede fra 6.0.0.0 til den nyeste og vupti! så virkede det :-)
Måske kan du gøre det samme.
Avatar billede andersjo Nybegynder
06. februar 2004 - 14:59 #3
For meg fungerte det når jeg ikke brente multisession.