Avatar billede zhatten Nybegynder
02. januar 2001 - 18:38 Der er 21 kommentarer og
2 løsninger

Kan vi lade den gå ?

Jeg vil bare hører om vi kan lade den gå, en tidligere mega snyder laver dette nummer :

Han Hed Timsen, se hans points kun 78 tilbage :

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=timsen&i1=0&i2=0&i3=0&i4=0&i5=0&i6=0&i7=0&i8=1&i9=0&i11=0

Jeg skulle hjælpe en da jeg så fik en mail fra Mark mikkelsen, jeg spurgte jo selvfølgelig hvorfor han nu havde et nyt navn og han svarede at han ikke kunne huske koden til timsen, jeg ved ikke mo vi kan lade den gå ?

Han har allerede brugt alle pointsne på hans nye brugernavn (på kun 2 dage) tror bare han manglede points :

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=joashua&i1=0&i2=0&i3=0&i4=0&i5=0&i6=0&i7=0&i8=1&i9=0&i11=0

Tager jeg fejl eller ?

- Zhatten
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
02. januar 2001 - 18:41 #1
Det tror jeg ikke du gør .. (tager fejl)
Avatar billede zhatten Nybegynder
02. januar 2001 - 18:43 #2
Du mener altså også han skal slettes ?

- Zhatten
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. januar 2001 - 18:44 #3
Jeg synes skuden skal synkes.... Personligt finder jeg lige de store kanoner frem...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
02. januar 2001 - 18:47 #4
zhatten:> ja!

nikolajdu:> orvs ja .. jeg tror stadig jeg har et par krysante.. ehmm .. *hæ hæ* spøg til side..
Avatar billede mrcorex Nybegynder
02. januar 2001 - 19:09 #5
Jeg har lige siddet og hjulpet ham også. Han virker som om han ikke er interesseret i at lære men i at andre skal lave arbejdet for ham. Han havde kun 5p tilbage.
Avatar billede fcs Novice
02. januar 2001 - 19:20 #6
Ud med ham - han har fået chancer nok!
Avatar billede zhatten Nybegynder
02. januar 2001 - 20:59 #7
Admin. Hvad mener du ?

- Zhatten
Avatar billede zhatten Nybegynder
03. januar 2001 - 16:50 #8
Ikke flere der synes det er noget svineri ?

Admin er du på ferie eller hvad, synes du plejer at gribe ind næsten lige med det samme.

- Zhatten
Avatar billede jd Nybegynder
03. januar 2001 - 16:59 #9
herrrut... :)
Avatar billede mrcorex Nybegynder
03. januar 2001 - 17:50 #10
Prøv lige at se svaret på http://www.eksperten.dk/spm/41197
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. januar 2001 - 22:18 #11
Nu vi er ved tosser .. så prøv at se lasse1024 opførsel her: http://www.eksperten.dk/spm/40989
Avatar billede mrcorex Nybegynder
04. januar 2001 - 00:38 #12
Hvis ikke det kræver admins tilstedeværelse på http://www.eksperten.dk/spm/40989 ja så ved jeg snart ikke......

Han skulle godt nok have en advarsel for meget dårlig opførsel. Der er da ingen der gider at hjælpe ham i fremtiden.

-->tdaugaard
Har du egentlig krav på den source-code. Her er jeg lidt i tvivl.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
04. januar 2001 - 00:42 #13
corex:> ja. iht. til reglerne (denne regel er godtnok uskreven, desværre, men admin _har_ udtalt sig om emnet og har sagt at det er korrekt) så har alle ret til en kopi af source code, tekst filer eller hvad som helst der måtte udveksles i forbindelse med et spm. hvor der gives point (om det så er nul point..)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. januar 2001 - 00:46 #14
corex

god kotume er at lægge sourcen ud til alle...

1. Alle kan se der ikke er snydt
2. Hvis alle gør det - Har alle fordel af det

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. januar 2001 - 00:47 #15
:-)
Avatar billede mrcorex Nybegynder
04. januar 2001 - 00:50 #16
Oki doki. Jeg er fuldstændig enig. Hvad skulle lasse1024 på http://www.eksperten.dk/spm/40989 også få ud af at beholde sin sovs.

Man kan næsten høre lasse1024 sige: \"Æh bæ, jeg har bare noget som du ikke har.\"

Jeg gad vide hvor gammel han egentlig er....
Avatar billede admin Novice
04. januar 2001 - 12:11 #17
timsen er smidt af
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. januar 2001 - 12:14 #18
og Joashua??
Avatar billede zhatten Nybegynder
04. januar 2001 - 14:19 #19
Admin, Joashua ?

Jeg synes også i burde slette den, han har fået chancer nok.

- Zhatten

Avatar billede andreas_admin Nybegynder
04. januar 2001 - 17:23 #20
hold øje med ham, alle fortjener en chance for at komme ordentligt igen, ik´?!
Avatar billede jd Nybegynder
04. januar 2001 - 23:08 #21
andreas_admin-> Det syn\'s jeg faktisk ikke... Kald mig ubarmhjertig :), men det er hans 3 eller 4 brugernavn...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. januar 2001 - 23:12 #22
jd Totally agree... Han fik én. Han fik 2 hank fik 3 han... Nej , han har brugt hans chancer...
Avatar billede zhatten Nybegynder
05. januar 2001 - 08:55 #23
Total enig med JD.

Han har haft :

Timsen
markm
joashua
mr-niceguy
Og alle de andre

Han burde forbydes at komme på Eksperten.
Han har haft Chancer nok for at komme tilbage.

- Zhatten