Avatar billede songmess Nybegynder
09. oktober 2003 - 14:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne slettet post

Hvergang jeg prøver at åbne mappen slettet post gå maskinen i sort. Det vil sige at den går i venteposition og mister forbindelsen til serveren. Jeg bliver nødt til at lukke programmet og sende fejlmeddelelse til Mricrosoft. Hvad kan der være galt. Jeg har en Sygate Personal Firevall og en AVG antivirus, som ellers virker upåklageligt. HJÆLP!
Avatar billede resten Nybegynder
09. oktober 2003 - 14:59 #1
Reinstaler din Outlook Express 6.0 og se om den virker.

1: Klik på start - Kør - og her skriver du denne komando %systemroot%\inf.

2: Nu åbner din C:\WINDOWS\inf folder (selvfølgelig afhængig af hvilket drev den ligger på)

3: Find denne fil MSOE50.inf.

4: Højreklik på den og vælg Installer.

6: Og nu vil den reinstaller alle dine filer i Outlook Express 6,0

7: Og du har selvfølgelig din xp cdrom i dit drev så den kan hente filerne der fra :)

8: Og nu skulle din Outlook Express 6,0 virke fint igen.

9: Og du mister ikke dine adresser men lav heller backop for en sikkerheds skyld.

Resten\
Avatar billede songmess Nybegynder
09. oktober 2003 - 15:21 #2
Tak for det. det prøver jeg.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
27. oktober 2003 - 00:17 #3
Hej "songmess" - dette blot for at fortælle dig, at brugeren i nedenstående spørgsmål, gerne vil af med nogle point til dig. Tag venligst og følg vedkommendes opfordring, så vi kan få det lukket.
http://www.eksperten.dk/spm/395667
Avatar billede songmess Nybegynder
27. oktober 2003 - 11:56 #4
Jeg har fulgt rådet og givet point, så det må da gerne lukkes. Tak fo hjælpen!