Avatar billede johannielsen Nybegynder
02. januar 2001 - 13:07 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Obligatorisk MINI-SITE

Jeg synes det skulle være obligatorisk at lave et mini-site....Det er bare træls, når man møder en man enten er sur på, eller extrem glad for, at de ikke har et web-site, email, eller ICQ-nummer.....

Hvis det ikke er muligt at lave det obligatorisk vil jeg bare gerne opfordre alle til at lave et!

Avatar billede xtom2 Nybegynder
02. januar 2001 - 13:12 #1
At folk selv kan bestemme hvad deres minisite indeholder er vel blot en yderligere del af servicen her. Jeg får da til tider et par sjove og halvskumle henvendelser, som fik mig til at hive mit ICQ-nr. af mit minisite. Men enig i, at flere af de everyday-brugere af eksperten.dk som man jævnligt snakker med, kunne være rare at hive fat i, og man næsten blir nød til at oprette et spørgsmål for at få fat i dem.
Avatar billede handmade Nybegynder
02. januar 2001 - 13:12 #2
Jeg synes bestemt, at det er vigtigt at folk får lov til at bevare deres anonymitet her på stedet. Det er min opfattelse, at der er en del der bruger eksperten i arbejdssammenhæng (=support eller lignende) og det skal de have lov til - uden måske at \"miste\" en eller anden prestige...
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. januar 2001 - 13:14 #3
Det er korrekt at man bør opfordre brugerne til at skrive en email-adresse i
deres mini-site - ikke deres egen private nødvendigvis, men en af de gratis,
så andre brugere i det mindste har en chance for at komme i kontakt med dem.
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2001 - 14:19 #4
Med ICQ og eller e-mail på ens minisite, kan det være muligt at hjælpe en person hurtigt, eller man kan hidkalde ens opmærksomhed på et spørgsmål, hvis man har en idé om, at vedkommende kan svare på spørgsmålet.
Avatar billede krusell Nybegynder
02. januar 2001 - 15:35 #5
Tænker du på nogle bestemmte du er sure på johannielsen? :-)
Du er en af grundene til at jeg gerne vil forblive anonym
Avatar billede johannielsen Nybegynder
02. januar 2001 - 15:50 #6
----->krusell
Faktisk tænker jeg ikke på nogen specielt....jeg er da ikke sur på dig. I hvert fald på nogen som helst alvorlig måde. Men måske har du ret i at nogen er lidt bange for de skal blive spammet hvis de opgiver deres email.
Avatar billede johannielsen Nybegynder
02. januar 2001 - 15:51 #7
----->Alle

Er man ikke lidt en taber, hvis man ikke vil stå ved hvem man er?

Det synes jeg!
Avatar billede prodic Mester
02. januar 2001 - 15:58 #8
Der er nogen der ikke vil have det ud, hvem de er pga arbejde og des lige. Meget forståeligt. Man behøver vel ikke skilte med det, men bare give brugeren en mulighed for at finde det, hvis det skulle være nødvendigt.
Bare min mening.
Avatar billede handmade Nybegynder
02. januar 2001 - 16:36 #9
--->johannielsen
Sludder og vrøvl!!
Dette er et forum for tekniske problemer og lidt skæg og ballade en gang imellem..
Det er ikke et psykologisk humbug foretagende med sensitivitetstræning.
Det er for alle uanset hvem man er og hvad man ønsker at kalde sig. Hvis man virkelig har brug for at komme i kontakt med nogen, så finder man nok en udvej hen ad vejen..
Registreringer er der sq rigeligt af i DK!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
02. januar 2001 - 20:15 #10
johan>> ja der er vel en grund til at nogen af os ikke skriver vores ICQ og email... det er fandme træls at blive kontaktet af lamere i tide og utide fordi de ikke vil bruge point på at få hjælp!
Avatar billede mrcorex Nybegynder
02. januar 2001 - 20:19 #11
Enig med cyberesben og de andre af samme mening.
Avatar billede johannielsen Nybegynder
02. januar 2001 - 20:22 #12
------>cyberesben

Larmere? Har jeg spørgsmål stiller jeg dem på eksperten, men hvis nu man tror en givet person kan svare ville det være rart at kunne sende et tip, via email eller ICQ.

Det ville være rart!
Avatar billede xtom2 Nybegynder
02. januar 2001 - 20:23 #13
Jeg får mere og mere lyst til at slette min email fra mit minisite..
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2001 - 23:04 #14
xtom` du er da vist heller ikke med på AL listen.

Jeg syntes nu ikke det er så ofte, at man bliver kontaktet, det er normalt i forbindelse med løsning af et igangværende problem.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
03. januar 2001 - 01:15 #15
johannielsen  >> ja, lamerer, dvs. måske 70% af alle brugere herinde...

folk som tror de kan få alt serveret, som ikke tænker selv, som spørger inden de selv har prøvet at løse det, som regner med at man vil hoppe og springe for dem, som tror de selv er skide smarte, som snyder, lyver osv.

NEJ TAK DU! jeg har fået nok mails og ICQ ting fra sådanne folk...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
03. januar 2001 - 01:15 #16
ups der skulle stå \"lamere\", ikke \"lamerer\"
Avatar billede xtom2 Nybegynder
03. januar 2001 - 07:38 #17
kharder, AL listen? :)
johannielsen, NU er min email fjernet. big guess why.
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2001 - 07:59 #18
Ja den AL skulle blot være online noget mere. Jeg tror den er nede 95 % af tiden. Det var måske en idé , at får den over på en PC\'er som er online det meste af døgnet.
Avatar billede mrcorex Nybegynder
03. januar 2001 - 09:00 #19
Jeg er ikke med på top10-listen. Min position er 16129. :-( Det kan være fordi jeg er dum, eller fordi jeg lige er startet. Hvis man ser på min profil er det fordi jeg lige er startet. Det med dum, overlader jeg til mine venner. :-).

Der er virkelig mennesker her på Eksperten der bare ønsker at få det serveret fordi de ikke selv kan. Hvis man kommer med den indstilling kommer man ikke langt. Jeg kan mange ting og jeg gør mit bedste for at dele den viden her på Eksperten, men hvis der er en ting jeg ikke kan, så er det Linux. Her bruger jeg jer, i rødder, som ligger med en manual under hovedpuden bare for at svare sådan nogle uvidende som mig, som ønsker at lære.

Til dem der ikke har den viden og som er nødt til at få hjælp:

BRUG SYSTEMET OG LAD VÆRE MED AT OMGÅ DET.

Det får bare de RIGTIGE eksperter til ikke at ville hjælpe.

PRØV AT LÆRE ISTEDET FOR AT NASSE.

Det giver de RIGTIGE eksperter LYST til at hjælpe. Der er ingen der får noget for det her, så giv dem >>credit<<.
Avatar billede johannielsen Nybegynder
03. januar 2001 - 10:24 #20
-------->corex

Selvfølgelig skal man hjælpe andre....jeg har ikke tjent flere end jeg har brugt, men jeg har hjulpet hvor jeg synes at jeg kunne bidrage med noget! Hvis der er et spørgsmål man ikke fatter så meget af, er det jo bedre at holde sig væk, end at skrive noget gylle!

Faktisk er jeg foran dig hr. Corex, jeg er nummer 12787!!!
Avatar billede handmade Nybegynder
03. januar 2001 - 10:28 #21
-->kharder,
AL-listen????
Avatar billede mrcorex Nybegynder
03. januar 2001 - 10:35 #22
------>johannielsen.
Ja, der skal ikke så meget til at komme foran mig. Hihi! :-)
Avatar billede johannielsen Nybegynder
03. januar 2001 - 10:49 #23
----->corex
Kan man ikke se en total liste over alle brugere på eksperten?
Avatar billede mrcorex Nybegynder
03. januar 2001 - 10:57 #24
johannielsen>
Aner det ikke. Jeg har ikke kunnet finde den nogen steder. Men jeg savner det facilitet. Jeg ved at spm\'et har været oppe flere gange.
Avatar billede johannielsen Nybegynder
03. januar 2001 - 12:32 #25
------->Alle

Jeg synes debatten har drejet sig en lille omgang, siden starten....og det er kun cyberesben der har svaret. Men han er en snydepels*, så jeg tager pointet selv!!!

*http://www.eksperten.dk/spm/4671 &
http://www.eksperten.dk/spm/21644
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2001 - 00:53 #26
Ja ICQ AL listen eksperten.53920926