Avatar billede kasperbws Nybegynder
07. oktober 2003 - 20:51 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

skyde agerhøns

hehe, har en lidt latterlig opgave jeg håber nogen vil lave for mig :)

Vores matematik-lærer er jæger, og derfor vil vi for sjov lave en hjemmeside til "beskyttelsen af agerhøns", hvor vi vil lave en underskrifinsamling, og det var planen der skulle være en lille flash-animation af vores lærer der skyder en agerhøne :D... det skal absolut ikke være noget flot grafisk eller avanceret, det skal bare være et billede af vores lærers hovede på fx. en pindemand der går lidt rundt og skyder nogle agerhøns.

håber der er nogen der er friske på opgaven, selvom den er rimelig latterlig :)

linket til vores lærer: http://sperbw.dk/jensole.jpg

jeg går ud fra i selv kan finde nogle agerhøns på google... de hedder "partridge" har jeg fundet ud af efter utallige studier :)
Avatar billede miss-g Seniormester
07. oktober 2003 - 23:15 #1
Jeg forsøger...
Avatar billede miss-g Seniormester
08. oktober 2003 - 01:44 #2
Det tog da noget tid - håber du er tilfreds :-)
http://www.nicolin.dk/teacher.htm

Tilladte mig at sætte mit navn på tilsidst.

Kan godt fjerne lydene, hvis du vil....
Avatar billede triple-x Nybegynder
08. oktober 2003 - 10:13 #3
genialt Miss-g, det må jeg nok sige, men den person du har lavet, jeg synes han ligner en eller anden kendt terorist, kan sq bare ik lige komme i tanke om hvem LOL
Avatar billede miss-g Seniormester
08. oktober 2003 - 10:29 #4
Ja, det kan godt være han ligner en anden..... hæ hæ

Kan den bruges?
Avatar billede triple-x Nybegynder
08. oktober 2003 - 10:30 #5
det skal jeg ikke kunne sige :) er ik ham som oprettede spørgsmålet, så bare det du havde lavet og følte mig nødsaget til at kommentere nu den var så god :)
Avatar billede miss-g Seniormester
08. oktober 2003 - 11:11 #6
Nej - triple-x, det ser jeg nu. Troede du var ham der havde stillet spørgsmålet *G*
Avatar billede triple-x Nybegynder
08. oktober 2003 - 11:12 #7
*GG* nej sådan noget kunne jeg skam ik finde på at gøre dengang jeg havde lærer til at undervise mig :o)
Avatar billede kasperbws Nybegynder
08. oktober 2003 - 12:42 #8
hehe, den er sq fed... prøver lige at holde spørgsmålet åbent lidt endnu for at se om der skulle komme flere forslag :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
08. oktober 2003 - 12:43 #9
kasperbws, tror ik du for noget bedre end det, det er noget der tager lang tid at lave og de fleste forlanger nok lidt mere end point for sådan en opgave ;) men håber da det bedste for dig.

og held og lykke med dit projekt :)
Avatar billede miss-g Seniormester
08. oktober 2003 - 15:33 #10
Enig triple-x. Det tog lang tid.

Gjorde det også for ligesom at se om jeg kunne *G* (Skal holde den smule jeg kan i Flash ved lige)...hæ hæ
Avatar billede triple-x Nybegynder
08. oktober 2003 - 15:52 #11
miss-g - jamn jeg vil ik kalde det en smule - synes du har lavet et godt stykke arbejde
Avatar billede willsonn Nybegynder
09. oktober 2003 - 11:37 #12
Enig! ...Jeg synes godt nok også den flash er KANON flot. Måtte bare lige ud med det :o)
Avatar billede miss-g Seniormester
09. oktober 2003 - 12:40 #13
Tak *S*
Avatar billede anne-m Nybegynder
09. oktober 2003 - 16:19 #14
he,he! den er sjov miss-g! ;o) fin agerhøne!
Avatar billede kasperbws Nybegynder
09. oktober 2003 - 16:36 #15
ok, jeg lukker nu! mange tak fordi du gad bruge tid på det
Avatar billede miss-g Seniormester
10. oktober 2003 - 02:11 #16
Selv tak *S*