Avatar billede izakzen Nybegynder
07. oktober 2003 - 19:48 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

For "lidt" plads

Jeg har for nylig fundet et gammelt spil frem fra skuffen...
Mit problem er at ikke kan installere det.. Den siger at den ikke kan installere DirectX 6.0 da der ikke er plads...
Frigør plads siger den...Men jeg tror at jag har 5 Gb fri eller sådan noget... Hjælp!!!!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. oktober 2003 - 20:08 #1
win9x el. winme?

Kør scandisk - den retter på pladsoplysningerne.
Avatar billede zhark Nybegynder
07. oktober 2003 - 20:13 #2
Nu er dirextX 6.0 jo meget gammelt, de er oppe 9,0 nu, så kan du ikke annullere den spøg?
Du kan da godt tømme "Papirkurv", "Temp" og "Internet Temporary-files", de kan være vokset ret store og bør ALLIGEVEL tømmes jævnligt! Men med 6GB tilbage skulle det nu ikke være problemet, selv om man har oplevet at de (FYLDTE) mapper kan stoppe en del, som f.eks. at man ikke kan downloade *.jpg og *.gif m.v.
Temp som er i windows åbnes/marker alt/slet, de ryger i papirkurv, så den tømmes bagefter og temporary files tømmes ved IE/funktioner/internetindstillinger og midt på siden generelt står der slet midlertidige filer - de ryger ikke i papirkurven.
Avatar billede htmlkongen Novice
07. oktober 2003 - 20:38 #3
Avatar billede izakzen Nybegynder
07. oktober 2003 - 23:06 #4
Tak for den store hjælp......Stenaldercomputer er vist det rette udtryk her...;)
Avatar billede zhark Nybegynder
07. oktober 2003 - 23:20 #5
Det var da ret interessant at vide om de 2 link ændrede noget på dit (plads) problem??
Et par mærkelige link at stikke ud såeeen bare.
Avatar billede izakzen Nybegynder
08. oktober 2003 - 11:00 #6
Øhh...Nej det gjorde de faktisk ikke...Jeg fik da tømt nogle mapper... Jeg fik mere plads...Men det ændrede ikke på ret meget... Jeg fik installeret 9.0..Det flyttede heller ikke på nogen problemer....Hvis i får flere ideer så skriv endelig.....
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. oktober 2003 - 19:15 #7
Afvist svar: john_stigers
07/10-2003 20:08:26    win9x el. winme?

LIDT FEEDBACK ER AT ØNSKE!
Avatar billede izakzen Nybegynder
08. oktober 2003 - 21:45 #8
Undskyld John_S....Det burde jeg selvfølgelig have gjord....Sagen er den at jeg ikke er det store computer geni....Så jeg er lidt på bar bund...Problemet med at få hjælp fra eksperter er somme tider at man ikke "forstår" beskeden...Jeg kender selfølgelig til de basale ting...Men sorry...Den fangede jeg ikke lige.....;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. oktober 2003 - 21:52 #9
izakzen> bare skriv det så - træls at prøve at hjælpe og så sker der nada...

Du ved ikke hvoirdan du kører en scandisk?
Avatar billede izakzen Nybegynder
08. oktober 2003 - 23:43 #10
Joooo...det ved jeg godt...Men den bliver ved med at genstarte...Og efter tiende gang stopper den...Ved ikke rigtig hvad der er galt...