Avatar billede boss Nybegynder
02. januar 2001 - 00:49 Der er 60 kommentarer og
1 løsning

FLASH HJÆLP

Hej, eksperter.

Er der nogen af jer der kan hjælpe mig med FLASH?

Jeg skal udskifte et billede i FLASH på min Hjemmeside, men jeg kan ikke finde ude af det (vores Flash-Master har ferie)

Mange TAK !
Avatar billede boss Nybegynder
02. januar 2001 - 00:56 #1
Er der nogen der kan hjælpe mig ?
Avatar billede boss Nybegynder
02. januar 2001 - 01:01 #2
er der ikke nogen FLASH eksperter ?
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
02. januar 2001 - 01:11 #3
Kan du ikke beskrive dit spørgsmål lidt mere præcist???
Avatar billede boss Nybegynder
02. januar 2001 - 01:11 #4
hmmm, der er godt nok ikke så mange flash eksperter ;)
Avatar billede boss Nybegynder
02. januar 2001 - 01:15 #5
jo,

jeg har en flash fil på min hp i den fil er der et billede og den skal jeg have udskiftet med en anden billede
Avatar billede boss Nybegynder
02. januar 2001 - 01:22 #6
var det nok
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
02. januar 2001 - 02:19 #7
Du skal vel bare finde den frame, hvor billedet skal udskiftes, lave det til en keyframe, slette det første billede og sætte det nye ind.

/Jes_Petersen
/jes@vip-productions.dk
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. januar 2001 - 06:04 #8
Send mig filen og billedet på nikolajdu@hotmail.com - så ordner jeg den for dig...

/Nikolaj
Avatar billede diktator Nybegynder
02. januar 2001 - 08:41 #9
Vælg: File > Importer
vælg dit nye billede på harddisken og importer det.
Hvis dit gamle billede ligger som et object eller movieclip er det bare at udskifte det der. Ellers skal du udskifte det gamle alle steder det forekommer.. ganske simpelt
Godt nytår ( :
/D!ktator
Avatar billede boss Nybegynder
02. januar 2001 - 17:04 #10
kan nogen af hjælpe mig over ICQ eller Messenger ?

mange tak
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. januar 2001 - 17:21 #11
Har ikke ICQ...

Dit billede kan ligge nested i movieclip i movieclip i movieclip... Det kan være temmeligt langt væk. Derfor kan det være svært at finde den frame det ligger i. Men, hvis billedet har samme Størrelse og skal stå samme sted er det rimeligt enkelt.

1. Tryk CTRL+L for at åbne dit Library.
2. Find billedet (Bitmap billeder har et ikon med et lille træ på)
3. Højreklik på billedet i dit library ikke i filmen.
4. Vælg properties.
5. Vælg Import og hent et nye billede.
6. Nu har du byttet det game ud med det nye.. :-)

Held og lykke

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. januar 2001 - 17:22 #12
det gamle ude med det nye....
Avatar billede boss Nybegynder
02. januar 2001 - 17:24 #13
den gammle billede er 715 x 29 pix. og den nye er 716 x 29
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. januar 2001 - 17:35 #14
Hvis du kan leve med den ene pixels forskel er det fint. Hvis ikke kan det som allerede nævnt være rimeligt svært at finde det rigtige billede. Det lyder i øvrigt som et kæmpe billede...

Inden du overhovedet eksperimenterer med det her skal du lige have lavet en Backup, da man ikke kan lave Undo når du skifter billede.

Hurtigste er stadig lige at sende filen til mig - så fikser jeg den.

/Nikolaj
Avatar billede boss Nybegynder
02. januar 2001 - 17:36 #15
oki, så sender jeg filen til dig
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. januar 2001 - 17:39 #16
fint venter...

Hvis det er over 2 MB - slår jeg dig ihjel... Nej, så skal du bare have en anden adresse, da der på hotmail ikke er plads til mere end 2MB

/Nikolaj
Avatar billede boss Nybegynder
02. januar 2001 - 17:43 #17
:o) hehe

ej, det er den ikke
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. januar 2001 - 17:45 #18
fino
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. januar 2001 - 18:01 #19
Hey Boss

Jeg skal bruge .fla filen, da man ikke kan ændre noget som helst i en .swf Og husk også lige at sende billedet med ellers har jeg lidt svært ved at sætte det ind...

/Nikolaj
Avatar billede boss Nybegynder
02. januar 2001 - 18:04 #20
ok
Avatar billede boss Nybegynder
02. januar 2001 - 18:21 #21
>> Nikolaj

Kan du fikse det
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. januar 2001 - 18:22 #22
mangler lige et billede....
Avatar billede boss Nybegynder
02. januar 2001 - 18:25 #23
hvilken
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. januar 2001 - 18:27 #24
Dit nye billede...
Avatar billede boss Nybegynder
02. januar 2001 - 18:28 #25
den sendt jeg med den første MAIL
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. januar 2001 - 18:31 #26
Synes kunder var swf filen, men kigger lige igen...
Avatar billede boss Nybegynder
02. januar 2001 - 18:31 #27
ok
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. januar 2001 - 18:33 #28
Har det ikke.. send det lige igen...
Avatar billede boss Nybegynder
02. januar 2001 - 18:37 #29
sendt
Avatar billede boss Nybegynder
02. januar 2001 - 18:41 #30
fik du den ?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. januar 2001 - 18:54 #31
Jeg sendte dig en mail tilbage, men du svarede ikke så prøver her istedet...

Jeg fik den ikke. I stedet for at sætte billedet ind i mailen - så vedhæft det...

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. januar 2001 - 23:14 #32
Du afviser mig selvom jeg har sendt dig en mail med filen...???
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. januar 2001 - 05:30 #33
hmmm... Synes nu der skulle lukkes her...
Avatar billede jakobc Nybegynder
17. januar 2001 - 13:21 #34
Jeg ved godt det er lidt sent at komme med denne bemærkning, men er først lige kommet på eksperten he he.....

1. Tag den gamle billede-fil på din hd og omdøb den til noget andet.
2. Tag det nye billede på din hd og omdøb det til det til den gamle billede-fils navn.
3. Gå ind i fla-filen og åben dit library (crl+l), find billede-filen der og højreclick på den, så får du en menu frem, der trykker du update.
4. Så laver du et hak ud for det billede du vil updatere, og så bliver det gamle billede udskriftet med det nye....
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. januar 2001 - 13:56 #35
jakobc - jeg modtog en e-mail fra \"boss\" rettede billedet og sendte den tilbage.

MEn så forsvinder manden sporløst... tsk tsk...
Avatar billede jakobc Nybegynder
17. januar 2001 - 14:02 #36
He he nitte men hvorfor kunne manden ikke selv, det var da ikke så svært !?!

Nå men ehhh det er der jo ikke noget at gøre ved....

Er du iøvrigt på ICQ ?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. januar 2001 - 14:07 #37
nej ikke lige nu...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. januar 2001 - 14:08 #38
Skriv dit ICQ nr eller find mit på mit minisite herinde...
Avatar billede jakobc Nybegynder
17. januar 2001 - 14:08 #39
He he der hjemme så
Avatar billede jakobc Nybegynder
17. januar 2001 - 14:09 #40
Hvor finder man din minisite ??
Avatar billede jakobc Nybegynder
17. januar 2001 - 14:09 #41
He he jeg har kun været her en uge :)
Avatar billede jakobc Nybegynder
17. januar 2001 - 14:31 #42
HE he nu har jeg fundet minisite og oprettet en til denne konto, der kan du finde ICQ#
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. februar 2001 - 00:50 #43
høøø???

Bossen er vist rejst til Guldkysten med de 100 bobs...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. februar 2001 - 01:14 #44
Hø hø...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. april 2001 - 06:29 #45
alt+F4 lukker programmet. Du behøver ikke gå så drastisk til værk. Du kan nøjes med at lukke spørgsmålet.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. maj 2001 - 23:03 #46
alt+F4 lukker programmet. Du behøver ikke gå så drastisk til værk. Du kan nøjes med at lukke spørgsmålet.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. maj 2001 - 23:03 #47
alt+F4 lukker programmet. Du behøver ikke gå så drastisk til værk. Du kan nøjes med at lukke spørgsmålet.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. maj 2001 - 23:03 #48
alt+F4 lukker programmet. Du behøver ikke gå så drastisk til værk. Du kan nøjes med at lukke spørgsmålet.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. maj 2001 - 23:04 #49
alt+F4 lukker programmet. Du behøver ikke gå så drastisk til værk. Du kan nøjes med at lukke spørgsmålet.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. maj 2001 - 23:04 #50
alt+F4 lukker programmet. Du behøver ikke gå så drastisk til værk. Du kan nøjes med at lukke spørgsmålet.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. maj 2001 - 23:04 #51
alt+F4 lukker programmet. Du behøver ikke gå så drastisk til værk. Du kan nøjes med at lukke spørgsmålet.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. maj 2001 - 23:04 #52
alt+F4 lukker programmet. Du behøver ikke gå så drastisk til værk. Du kan nøjes med at lukke spørgsmålet.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. maj 2001 - 23:04 #53
alt+F4 lukker programmet. Du behøver ikke gå så drastisk til værk. Du kan nøjes med at lukke spørgsmålet.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. maj 2001 - 23:04 #54
alt+F4 lukker programmet. Du behøver ikke gå så drastisk til værk. Du kan nøjes med at lukke spørgsmålet.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. maj 2001 - 23:04 #55
alt+F4 lukker programmet. Du behøver ikke gå så drastisk til værk. Du kan nøjes med at lukke spørgsmålet.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. maj 2001 - 23:04 #56
alt+F4 lukker programmet. Du behøver ikke gå så drastisk til værk. Du kan nøjes med at lukke spørgsmålet.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. maj 2001 - 23:05 #57
alt+F4 lukker programmet. Du behøver ikke gå så drastisk til værk. Du kan nøjes med at lukke spørgsmålet.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. maj 2001 - 23:05 #58
alt+F4 lukker programmet. Du behøver ikke gå så drastisk til værk. Du kan nøjes med at lukke spørgsmålet.
Avatar billede jakobc Nybegynder
20. maj 2001 - 11:34 #59
Tak, det gav 13 emails og 13 sms´s.
Det er heldigvis ikke særlig belastende.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
20. maj 2001 - 14:17 #60
Nå så du har også flere brugere. Snytes ellers d påstod en gang at du ikke var den samme... tsk tsk
Avatar billede jakobc Nybegynder
20. maj 2001 - 15:10 #61
Hmm du skrev den samme besked 13 gange i det her spørgsmål, det betyder at jeg får 13 email, der bliver sendt videre til min telefon, hvilket giver 13 SMS.
Min kammerat som jeg oprettede den her konto med får ikke noget fordi det er min email der er blevet brugt til oprettelsen af kontoén. Capi ??