Avatar billede tatoojack Nybegynder
06. oktober 2003 - 19:21 Der er 7 kommentarer

Har ikke retigheder til at kikke på min anden computer gennem net

jeg får en fejlemdling der siger at jeg ikke har ettigheder til at se indholdet i mappen og at jeg skal kontaktse system administratoren for at få dem!

jeg har kunne det før og der er hak i del mappe på netværk og tillad netværks brugere at endre mine filer under deling og sikkerhed på den mappe jeg gerne vil se!
Avatar billede sur69 Nybegynder
07. oktober 2003 - 16:09 #1
Du skal sørge for at du er oprettet med samme bruger og password på BEGGE maskiner. Derefter SKAL du være logget ind med den bruger som begge maskiner kender.
Avatar billede tatoojack Nybegynder
07. oktober 2003 - 17:16 #2
der er kun en bruger på hver comp!
Avatar billede sur69 Nybegynder
07. oktober 2003 - 17:17 #3
Men er det den samme bruger, og er det samme password ?
Avatar billede sur69 Nybegynder
07. oktober 2003 - 17:18 #4
Jeg går selvfølgelig ud fra at der er tale om 2 windows computere
Avatar billede tatoojack Nybegynder
07. oktober 2003 - 17:21 #5
det er 2 win xp computere! og der er bare den bruger den starter op med! og jeg har kunne gøre det tusen gange før! men lige plusligt ville den ikke :(
Avatar billede sur69 Nybegynder
07. oktober 2003 - 17:24 #6
Alternativt opretter du en ny bruger på begge maskiner, som har samme brugernavn og password.
Avatar billede tatoojack Nybegynder
08. oktober 2003 - 10:52 #7
duer ikke :(