Avatar billede eng Nybegynder
03. oktober 2003 - 17:20 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

No drive attached to fasttrack controller, the bios is not instal

Jeg har lige skifte styresystem fra win2000 til xp.
Herefter får jeg denne meddelse:No drive attached to fasttrack controller, the bios is not installed. Mit bundkort hedder L7VTA.
Det er som om harddisken ikke bliver fundet, selvom jeg kan se den i bios.
Jeg har en fornemmelse af at det kan have noget med RAID at gøre.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
03. oktober 2003 - 17:25 #1
http://www.ecs.com.tw/download/dw_spec.asp?product_id=63
du må prøve at installere driveren igen til den controller..O)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
03. oktober 2003 - 17:28 #2
l7vta_17b.bin
ellers vil denne bios updatere din raid Rom..
Avatar billede eng Nybegynder
03. oktober 2003 - 17:41 #3
hvordan får jeg lov til at installere driveren igen når jeg ikke kan starte maskinen?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
03. oktober 2003 - 21:28 #4
ok..maskinen starter slet ikke op->?
Avatar billede eng Nybegynder
03. oktober 2003 - 21:44 #5
nej det ender med blå skærm. Harddisken er 120GB delt i 2 partitioner med dokumenter for sig på D drevet.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
04. oktober 2003 - 10:42 #6
har det fungeret..?
HVis det har, kan du prøve at bruge"systemgendannelse".
Hvis ikke, så må du starte med at ressette bios.
Og har du opdateret, eller var det en ren installetion. Fordi man skal i starten af installetionen trykke F6(vist nok) for at installere sin controller..???
Avatar billede eng Nybegynder
20. oktober 2003 - 19:12 #7
jeg har løst problemet med en formatering af drevet.
Hvordan for jeg lukket spørgsmålet?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
20. oktober 2003 - 19:59 #8
http://www.ebruger.dk/faq.asp

marker navn og accepter svar..hvis du ikke synes de hjalp dig, så svar og ta´ point´ne selv.

Men hvorfor brugte du ikke systemgendannelse.???
Avatar billede eng Nybegynder
21. oktober 2003 - 00:40 #9
jeg brugte ikke systemgendannelse fordi jeg kun kunne få en blå skræm med "hvis det er første gang!!!!!!!!!"når jeg åbnede.
Jeg ta' pointene selv.
mvh.