Avatar billede emileej Nybegynder
30. december 2000 - 17:49 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Signatur funktion a la outlook express

Hejza!

Jeg sad en dag, og kikkede på andres spm., og lagde mærke til de mange forskellige signature folk har. Jeg har da ogzå en, og har lige sat en op i outlook express.

Kunne det ikke være smart, hvis man bare kunne indstille en fast signatur i sine indstillinger?

(  E-)mil  )
Avatar billede martens Guru
30. december 2000 - 17:54 #1
Det ville da være en god idé
Så ville man være fri for at skrive :

mvh martens
Avatar billede flyhigh Nybegynder
30. december 2000 - 17:54 #2
mener nok at det er ved \"besvar / reply\" at den ikke kan lave auto signatur automatisk ellers burde den lave det som standart hvergang...

-kigger lige på det og vender tilbage
Avatar billede flyhigh Nybegynder
30. december 2000 - 17:56 #3
oops inde i eksperten ikke i outlook express? ... sorry!

misforstod spm.!
Avatar billede martens Guru
30. december 2000 - 17:56 #4
maxweb.dk >>

mon ikke emileej mener > HER < på eksperten.dk ?

autosignatur = mvh martens

Avatar billede martens Guru
30. december 2000 - 17:57 #5
maxweb.dk >> du var hurtigst :o)

autosignatur = mvh martens
Avatar billede emileej Nybegynder
30. december 2000 - 17:59 #6
Nu venter vi bare på ADMIN...

:))

(  E-)mil  )
Avatar billede flyhigh Nybegynder
30. december 2000 - 17:59 #7
lol  m8t      8-)
Avatar billede prodic Mester
30. december 2000 - 18:47 #8
Emnet har været kommenteret af Admin før i tiden.
De har såvidt jeg kan huske ikke valgt at lave denne funktion, da der ikke var enighed om hvordan og hvorvidt det ville være godt.
Forestil jer hvis det skulle med i alle indlæg, så ville det være lidt for meget af det gode. Og det ville tage \"meget\" plads på disken.
Desuden kunne det blive de rene salgstaler folk kunne få fyret af.
Men det kunne da være \"sjovt\", men personligt ville jeg ikke bruge det og være træt af det hvis folk brugte det konstant. Jeg kan bedre lide den version vi har nu, hvor folk selv skal skrive det.
Avatar billede emileej Nybegynder
30. december 2000 - 19:49 #9
:)
Avatar billede stigc Nybegynder
30. december 2000 - 20:23 #10
hvad skal man bruge en signatur til. Er det ikke nok det der står ude til venstre?
Avatar billede emileej Nybegynder
30. december 2000 - 20:35 #11
>>stigc

Det er jo ikke lige så sjovt ;)

E-)mil
Avatar billede martens Guru
30. december 2000 - 20:42 #12
nemlig E-)mil har ret !

autosignatur = mvh martens
Avatar billede stigc Nybegynder
30. december 2000 - 20:46 #13
så kan du jo lave de brugernavn om til

\"mvh martens\"

:)

Nej det jeg mener er at Eksperetn kan blive ved med at fylde lige gyldige features ind! De skulle hellere arbejde på en bedre søgning, bedre point systemt og links der virker:

www.stigc.dk/tests.asp/iojsdg+gjhskdlg
Avatar billede emileej Nybegynder
30. december 2000 - 20:52 #14
Ahem...

Hvor mange sek. tager det at implementere en såddan lille feature (hvis ADMIN altså har orden i koderne)??

:)

E-)mil
Avatar billede emileej Nybegynder
30. december 2000 - 20:55 #15
Desuden kan det da heller ikke tage så lang tid, at gøre det muligt, at have et \'+\' i din url...

Se mere under:

http://www.eksperten.dk/spm/40663

E-)mil
Avatar billede engrob Nybegynder
31. december 2000 - 14:13 #16
De kunne vel også lave det på en måde så der kun kom signaur på første indlæg. På den måde vil det heller ikke fylde så meget, og er det ikke lidt ligemeget om det kommer hver gang man skriver i et indlæg, eller kun én gang...?
Avatar billede emileej Nybegynder
31. december 2000 - 15:35 #17
>>engrob

Fed idé...

ADMIN!!!

...

...hmmm...

Hvor bliver de af?

E-)mil
Avatar billede martens Guru
01. januar 2001 - 19:33 #18
Eller lave en reference til en post i DB´en med autosignaturen....
Det \"fylder\" kun én gang...

autosignatur = mvh martens
Avatar billede emileej Nybegynder
02. januar 2001 - 16:04 #19
:)
Avatar billede eagleeye Praktikant
03. januar 2001 - 12:36 #20
Jeg syntes ikke umiddelbart det er en god ide.
Det skal helt klart nogle regler til for hvor lang den må være. Max. 1 linie tekst med 50 tegn.

Jeg mener der bliver overfyldt med ligegyldige signature.

Hilsen Ander
Brugernavn: Eagleeye
Telefon : 86 ....
Fax :
FirmaNavn: FuskAS
Adresse: Ikhuskvej 10
Post&By : 5555 Klubhuset
Bank Konto:
SE-nummer:
email : l@
web-site : http://.ru
Så mangler jeg lige en dødsyg assci firgur på 10 linier..
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
04. januar 2001 - 17:27 #21
Har været foreslået, men kommer ikke på, da det ender i \"reklamer\".