Avatar billede Keld Nielsen Forsker
30. december 2000 - 10:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forslag til afslutning af spørgsmål

Det virker irriterende med mange af Ekspertens brugere der ikke afslutter spørgsmål. Kan man ikke sende dem en mail efter 14 dages manglende aktivitet på spørgsmålet, og hvis det ikke hjælper så ganske simpelt fordele pointene lige blandt svarene efter igen en 14 dages tid.
Måske lidt restriktivt, men så vil der blive ryddet op i alle de ikke afsluttede spørgsmål.
Avatar billede admin Novice
30. december 2000 - 10:37 #1
Der bliver sendt en E-mail til brugere der ikke har accepteret svar, og vi arbejder på en løsning til de spørgsmål der ikke bliver accepteret, eller besvaret.
Avatar billede repsac Nybegynder
30. december 2000 - 10:39 #2
Det var en mulighed, men så kunne brugere i princippet lede efter de 27 dages gamle indlæg, lave et svar (uden indhold) og så blive tildelt point ... det er vel unfair for dem som har lavet et rigtigt svar.

Kan godt se din pointe i problematikken, men det er jo ikke sikkert at de brugere som stiller spm. uden at afslutte dem også har oprettet brugeren med deres rigtige emailadresse ... så nytter det jo ikke en pind at maile dem.

Casper

PS. Yeps ... der vil blive ryddet op ;o)
Avatar billede repsac Nybegynder
30. december 2000 - 10:41 #3
Hvad så med de spm. som der ikke kommer noget svar på, men kun kommentare?
Avatar billede repsac Nybegynder
30. december 2000 - 10:46 #4
Måske var det en idé at lave en kategori der hedder \"Gamle ubesvarede\", eller noget i den retning, hvor folk så lidt nemmere kan se disse gamle sager.
Jeg tror det er de færreste der gidder at klikke sig 3 uger tilbage i spm. (i hvert fald i nogle kategorier).