Avatar billede michaelhf Nybegynder
30. september 2003 - 12:05 Der er 4 kommentarer

Software til validering af e-mails

Jeg har brug for et program (gerne gratis) der kan tjekke om større mængder af e-mail-adresser er valide.

Data vil jeg typisk have i .txt-format og output skulle gerne være delt op i valide og ikke-valide også gerne i .txt-format.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
30. september 2003 - 12:29 #1
Hvordan vil du gøre det i praksis?

/per
Avatar billede michaelhf Nybegynder
30. september 2003 - 13:08 #2
Skulle måske lige have nævnt, at det drejer sig om at trække alle e-mails ud, som ikke er struktureret korrekt, dvs. indeholder ulovlige tegn og lign.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
30. september 2003 - 13:29 #3
Hvilken platform? Windows, Linux, Macintosh eller på en server via
et serverside sprog.

Hvilket programmeringssprog skal anvendes? asp, php, c++, Java, visual basic mv.

Skal du bruge en shareware software pakke?

/per
Avatar billede michaelhf Nybegynder
30. september 2003 - 13:40 #4
Windows, gerne en shareware software pakke.